  • Data: 2011-07-27 16:27:32
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-27 17:42, JA pisze:

    > Zakładam, że jesteś młodszy niż ja. I moje zdanie w Twoim przypadku jest
    > jeszcze bardziej prawdopodobne. Zobaczysz. Piźnie z takim hukiem i
    > płaczem, że przykro będzie słuchać.
    > Chyba, że politycy pójdą po rozum do głowy i przestaną żyć na kredyt.

    Chciałbym, żeby tak było - ale przy istniejących systemach politycznych
    to mało realne - nie będą w stanie tego populistycznie nastawionym
    wyborcom wytłumaczyć. Ja raczej obstawiam, że będzie to się ciągnęło
    dalej - można mataczyć, zmieniać sposób obliczania deficytu publicznego,
    naciągać prawo, uruchamiać kolejne transze doraźnej pomocy a kraje tzw.
    cywilizacji zachodniej będą wpadały w coraz większy marazm, aż w końcu
    okaże się, że w zasadzie jesteśmy już peryferiami gospodarczymi świata a
    nasze gospodarki są całkowicie własnością Chińczyków.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)