  • Data: 2011-07-26 17:53:50
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: <MW> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f6a660fa-d878-4b35-8789-9fe13e7c9df3@k15g2000yq
    d.googlegroups.com...
    <MW> wrote in message news:
    4e2ef098$0$3489$6...@n...neostrada.pl...

    > Ale przypuszczam, ze nie masz mozdzku takiego jaki posiadaja muchy i
    > potrafisz samodzielnie myslec, nie biorac z nich przykladu.
    > Czyzbym sie mylil?

    Zwłaszcza, że mowa była o tobie, "indywidualisto" walący ortografy wzorem
    reszty niedouków. Rozkoszne ;-)

    > Czyzbys jeszcze nie zauwazyl, ze ja jestem indywidualista?

    Nie nie, indywidualistą, ale to też jest słowo na tę samą literkę. I nie
    chodzi o "indywiduum" ;-)

    > Zarzucano mi nawet tutaj, ze w stosunku do wiekszosci uczestnikow tej
    > grupy, mam inne zdanie a co dopierop w stosunku do much.
    > Wiec to takim jak ta tutejsza wiekszosc, blizej do much niz mnie.

    Czyli jednak uparłeś się, by udowodnić moją tezę z poprzedniego akapitu?

    >Jesli cie jednak interesuje jakie samochody {ciach bzdury}.

    Nie, mam to w dupie.

    > OK. dobra rada.
    > Wszystko co napisalem jest "for dummies", wiec juz mam nadzieje, ze
    > dotrze i do ciebie

    Ależ ja z chęcią przeczytam, naprawdę, zwłaszcza że dobrych humorystów coraz
    mniej (pogłoski o śmierci Marka Twaina w końcu jednak nie okazały się mocno
    przesadzone). Chodzi wszakże o to, że zestawienie idiotyzmów (to akurat
    wynika z tematów, które poruszasz, piszesz bowiem głównie o sobie samym) z
    taką formą daje efekt zanudzający.
    A teraz przeczytaj to jeszcze raz, jesli było za trudne. A z pewnością było.
    Powodzenia!
    --
    MW