  • Data: 2011-07-26 13:42:09
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2011 14:26, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Zgadza sie.
    > Z niektorymi programami komputerowymi tez tak bywalo, choc wiadomo
    > tez bylo, ze ich nie zabraknie.
    > Wazne dla lepkow bylo, ze mieli to cos, jako pierwsi i mogli
    > zaszpanowac przed kolegami.
    > Kupowali prosto ze sklepow po zawyzonych cenach a po wyjsciu ze
    > sklepu, nagabywano ich, czy sa gotowi odsprzedac za wyzsza cenie.
    > Ryby i schab sprzedawane promocyjnie po pol ceny, nikogo nie nakrecaja
    > do wyczekiwania pod drzwiami sklepu i biegania aby byc pierwszym.
    > Taka to wlasnie roznica.

    Widzisz, ja potrafię wykrzesać trochę szacunku do jakiejś kobieciny,
    która całe życie tyrała, system ją wydymał i teraz te 25% taniej na
    schabie znaczy zjeść w niedzielę schab, albo same ziemniaki.

    Trudniej przychodzi mi usprawiedliwić dzieciaki stojące 3 dni po
    lansiarski gadżet z gotówką rodziców w kieszeni.

    Ale co ja tam wiem, w końcu swoje lata poza polską już przeżyłem i swoje
    się napatrzyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil