  • Data: 2011-07-26 14:10:11
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 26, 9:46 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Widzisz, ja potrafi wykrzesa troch szacunku do jakiej kobieciny,
    > kt ra ca e ycie tyra a, system j wydyma i teraz te 25% taniej na
    > schabie znaczy zje w niedziel schab, albo same ziemniaki.

    Nrereszcie jako pierwszy potwierdziles to, o czym ja tu pisze od
    dawna, o "polskiej bidzie", oraz o systemie, ktory wydymal i skurwil
    polakow.
    Tylko popatrz na te filmy i zauwaz, ze tam jest caly przekroj wiekowy,
    a nie tylko babinki.

    > Trudniej przychodzi mi usprawiedliwi dzieciaki stoj ce 3 dni po
    > lansiarski gad et z got wk rodzic w w kieszeni.

    Taka moda.
    To jest traktowane jak dobra zabawa, mozliwosc i wymowka dla starych,
    zeby sobie pobiwakowac z kolezkami.

    > Mog wklei linki do 150-kilowych bydl t biegn cych po przecenione
    > najebki w Walmart,

    Wklej, chetnie zobacze, bo z tego co ja sie orientuje, to takie
    tuczniki po 150 kilo, wola zamawiac wszystko telefonicznie lub przez
    internet.
    Jakby wiecej biegali, to by sie tak nie zapasli.
    Jakby mieli mniej kasy, to tez by sie tak nie zapasli.

    > wi c przesta gra , bo polacy dzisiaj na w asne oczy
    > wiat ogl daj i bajanie dobrego wujka z hameryki przy wigilijnym stole
    > na nikim ju wra enia nie zrobi.

    Toz ja wiem, ze dzis polacy sami nasladuja amerykanow i chca byc
    bardziej amerykanscy od nich i tylko brak kasy w tym przeszkadza.

    > Ale co ja tam wiem, w ko cu swoje lata poza polsk ju prze y em i swoje
    > si napatrzy em.

    I pewnie jako prawdziwek polak , nie dopuszczasz do swoich mysli tego,
    ze inni nie mogli przezyc wiecej i dluzej poza polska oraz nie mogli
    sie napatrzec.
    I usiales to wszystko az 4 razy wyslac, bo jeden raz nie starczylo.
    ---
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/