  • Data: 2010-09-03 22:43:09
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > ???? Krowa emituje? Jeśli nie -- jak ja sfotografować? :)
    > A Księżyc emituje czy nie? :)

    Mówimy o płaskim materiale jakim jest papier a nie o krowie w 3D.

    > Słońce też nie ma na swej powierzchni żaróweczek. ;)

    Pewnie, że papier można wystawić na ostre słońce, ale aby pokazać głębokie
    cienie na zdjęciu, tusz musiałby umieć pochłaniać większą część światła. Nie
    wydaje mi się aby to było możliwe, aż tak dużej wyobraźni to ja nie mam.

    > Są zbyt ciemne? Można przecież zawsze wstawić więcej podświetlaczy. :)
    > Za mało 100 watów -- można dać 200 watów lub 400 watów...
    > Gorzej z czernią... :) Jak ją uzyskać? I jak uzyskać wszelkie pośrednie
    > stany?
    > (pomiędzy czernią i bielą -- na przykład jak uzyskać obraz o
    > rozdzielczości 14 bitów na piksel)

    Monitory są ciemne a zwiększenie ich jasności jest z wielu powodów
    nieopłacalne (prąd, temperatura, itp.).
    Rozdzielczość informacji nie jest problemem, dziś spokojnie można uzyskać
    głębie 16 bitów na kanał koloru.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -