  • 21. Data: 2011-12-01 22:37:05
    Temat: Re: No to OC podrożeje...
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysiek Kielczewski

    http://pl.wiktionary.org/wiki/wie%C5%9Bniak

  • 22. Data: 2011-12-02 00:18:00
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > http://pl.wiktionary.org/wiki/wie%C5%9Bniak

    Przez 30 lat byłem wieśniakiem, teraz mieszkam w bloku...bardzo
    chciałbym znów być wieśniakiem!

  • 23. Data: 2011-12-02 00:19:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Przez 30 lat byłem wieśniakiem, teraz mieszkam w bloku...bardzo
    > chciałbym znów być wieśniakiem!

    Ja tez czasem bywam wieśniakiem. ;)

  • 24. Data: 2011-12-02 16:54:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-01, to <t...@x...abc> wrote:

    > http://pl.wiktionary.org/wiki/wie%C5%9Bniak

    Dawniej tak, teraz to jest już tylko pogardliwe określenie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2011-12-02 17:01:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 16:54:52 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Dawniej tak, teraz to jest już tylko pogardliwe określenie.

    No co ty.. BMW tak nazywa swoje samochody, są tacy, co byliby dumni z
    takiego określenia.
    Nawet tu jest jeden taki dresik.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 26. Data: 2011-12-05 11:05:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Waldek Godel waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > No co ty.. BMW

    Bayerische Motoren Dorf?

  • 27. Data: 2011-12-05 16:19:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 11:05:36 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Bayerische Motoren Dorf?

    Bayerischer MistWagen jak już, ale nie, nazywają wprost - "Wieśniak"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 28. Data: 2011-12-06 15:01:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-01 16:04, Arek pisze:

    > Przecież to napisałem:)

    Nie, ty napisałeś: "składkę zapłacisz tak jakby każdy wynajmował."

    Tymczasem jeszcze raz: zapłacisz tak, jakby niektórzy wynajmowali.
    TU sobie oszacuje ile będzie tych "niektórych" w stosunku do wszystkich,
    i tak skalkulują, żeby per saldo nie stracić.

    TU nie może z góry zakładać, że każdy poszkodowany skorzysta ze wszystkich swoich
    praw (jeśli w rzeczywistości tak wcale nie jest), bo tak skalkulowana składka
    byłaby zdecydowanie niekonkurencyjna.

  • 29. Data: 2011-12-06 15:11:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-01 18:35, marcin pisze:

    > a wracając do tematu - ja nie będę brał auta zastępczego - nigdy - własnych
    pojazdów mam pod dostatkiem. Mogę napisać deklarację, że z tej usługi nie będę
    korzystał. I nie uśmiecha mi się płacenie za takie 'udogodnienia'.

    Ale napiszesz to do wszystkich ubezpieczycieli w kraju, aby zmniejszyli
    składki tym wszystkim, z czyich polis OC będziesz w przyszłości korzystał?

    Czy może zagwarantujesz swojemu TU, że poszkodowani przez ciebie
    nie będą wynajmować aut zastępczych na koszt twojego OC? :>

  • 30. Data: 2011-12-06 23:15:00
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2011-12-01 11:28, to pisze:
    > ...bo każdy menel jeżdżący raz w tygodniu na rynek we wsi będzie brał
    > auto zastępcze:
    >
    > http://tiny.pl/h1zj7

    BTW jak tak czasem czytam zapisy w umowie dot. wypożyczenia auta to
    strach tym autem jeździć. Najbardziej rozbawił mnie punkt o tym że jak
    auto będzie miało szkodę całkowitą z mojej winy a auto nie będzie miało
    jeszcze roku to mam dopłacić różnice pomiędzy tym co wypłaca TUI a ceną
    z salonu. Ha ha ha.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan