    From: "RobertP." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
    Date: Mon, 10 Jun 2013 14:05:31 +0200

    On Sat, 08 Jun 2013 16:29:55 +0200, Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > http://rtvagd.wp.pl/kat,1032039,title,S3000-audiofil
    ska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15
    711534,wiadomosc.html
    > Treść mówi wszystko. Ja uważam, że o spolaryzowanej kołowo-lewoskrętnie
    > polaryzacji top-spinowej zapomnieli... :P

    Do końca nie wiem z czym masz problem. Faktycznie tekst to jest głównie
    marketingowy bełkot, ale zapewne sprzęt zacny (w odróżnieniu od wielu
    wynalazków audiovoodoo) i jakoś trzeba go sprzedać. A że nie jest to
    masówka robiona w milionach sztuk, to i marża (czyli cena) musi być spora
    i uzasadnienie trzeba jakieś wymyślić żeby ludziki kupiły taką yamahę a
    nie przysłowiowego jamnika na straganie. Podobnie dzieje się w wielu
    innych dziedzinach gospodarki. Bo czy taki wypasiony mercedes kosztujący
    pięć razy tyle co jakiś tam ford "jeździ pięć razy lepiej"? Raczej nie,
    ale jakoś znajdują się chętni żeby za niego tyle zapłacić (z różnych
    zresztą pobudek).

    RobertP.