  • Data: 2015-04-01 22:37:08
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-31 o 22:39, LordBluzg(R) pisze:

    > Samochód w kieszeni? Bessensu :D

    A ktoś ci go każe do kieszenie chować.
    Jak podjedziesz samochodem to nie będziesz szedł z daleka
    i nie będzie tego "Widać z daleka". :-)

    > Nie noszę grzebienia wcale. Mam "szczotkę" :D

    Można i tak. pilniczki do paznokci tez nosisz ?

    >>> http://m.natemat.pl/7ea382b4bff6df4c7e6acf039a021d3e
    ,640,0,0,0.jpg
    >>> http://natemat.pl/108469,polska-wschodnia-mieszka-w-
    domach-bez-lazienki-ta-mapa-za

    > Przecież jest niżej, podałem. Oho, widzę że musisz założyć okulary...

    Nie ma opisu co oznaczają wszystkie kolory na mapce.

    > No taką obsmarkaną i tłustą od potu z łysiny :D

    To już jego problem, no chyba że i twój. :-)

    > Nienie, to Twój projekt aby produkować i nosić wymienialne i
    > kompatybilne baterie. W takim tablecie to pewnie równolegle łączone i
    > zmiesci się z 6 szt nawet :D Jeśli użyjemy "wymienialnych baterii" od
    > smartwacha to nawet z 16 szt wejdzie a do delefonu conajmniej 4-6szt.
    > Dobry pomysł. Czyli co, projekt wymienialnej baterii o wymiarach 5cm/5cm
    > i można sobie zasilać cokolwiek. Sprzedawane w sklepie jak "dropsy".
    > Idziesz, kupujesz dropsa/12szt i ładowarka niepotrzebna. Genialne! Do
    > powerbanku też, a co!

    A do samochodu jeszcze więcej i jeszcze cięższe.
    Tylko że kto ci to każe nosić ? Ja potrzebuje zapasowej do smartfona
    to noszę, wmawianie mi co jeszcze noszę lub powinienem obnaża
    tylko głupotę wmawiającego.

    > To pewnie ta mądrość z Lublina. KUL może?

    Nie, to mądrość akurat ze śląska. Ty naprawdę nie widzisz jak się
    ośmieszasz próbami obrażenia mnie s powodu regionu gdzie
    mieszkam ?

    > Hmm, ciekawie prawisz. To pewnie sami głupcy wymyślili zasady pisowni,
    > słowniki a tu się okazuje nagle, że uczeń przerósł mistrza i specjalnie
    > stawia spację przed pytajnikiem. Nauczyciel w szkole też był głupcem
    > pewnie...

    Skoro twój nauczyciel był głupcem to nie zaprzeczę.
    Nie znam człowieka a to co ty piszesz najlepszej opinii o nim nie
    zostawia.

    > Zdefinuj może "mądrość", bo coś mi się wydaje że mylisz z głupotą ale
    > może na wschodzie Polski tak się mówi.

    Głupota jest wtedy jak dupek z braku argumentów próbuje obrazić
    rozmówcę wytykając mu region aktualnego zamieszkania.
    Mądrość jest jak tego nie robi.

    > Ależ. Ponoć mądry człowiek, to taki, który nie kłóci się z zasadami
    > pisowni. No to kto u "was" jest nazywany głupim? Ten co nie stawia
    > spacji przed pytajnikiem?

    Głupim jest nazywane ten który z braku argumentów wytyka rozmówcy
    region aktualnego zamieszkania.