  • 11. Data: 2012-10-13 18:55:27
    Temat: Re: No limit w prepaid od DZIŚ!
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał:

    > O to: http://telepolis.pl/news.php?id=26612&limit=1000

    Fakt, pomieszało mi się z darmowymi i smsami tylko do PLAY :)

  • 12. Data: 2012-10-13 21:21:43
    Od: W <w...@w...pl>

    JoteR wystukał, co następuje:

    > Ale w czym taka rewelacja? Że operator pozwala jeleniom robić z telefonu
    > świnkę-skarbonkę w zamian za umożliwienie im przez kilka dni zawracania
    > innym ludziom dupy, bo można "za darmo"?

    Ale wytłumaczysz mi niby jak tą skarbonkę? W PnK i tak masz krótsze okresy
    ważności więc tak czy siak co jakiś czas musisz doładować (z mojego punktu
    widzenia byłoby to 50pln - 100dni / 100pln - 150dni), wot - po prostu
    dostajesz jeszcze na kilka dni nielimitowane sms/rozmowy... Jedyne ale to to
    'zawracanie', ale jeżeli ludzie zawracają Ci dupę to może po prostu
    zrezygnuj z telefonu <eyeroll>

  • 13. Data: 2012-10-13 21:30:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 13 Oct 2012 19:21:43 +0000 (UTC), W <w...@w...pl> wrote:

    >W PnK i tak masz krótsze okresy
    >ważności więc tak czy siak co jakiś czas musisz doładować

    Krótsze od czego? Bo w Plusie akytwując promocję no limit rezygnujesz
    z rocznej ważności konta. Coś za coś.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-10-13 23:12:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 12 Oct 2012 21:20:49 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Taka rewelacja, a tu nic się nie mówi??
    >
    >We Freshu:
    >
    >o 25-49 zł - 5 dni,
    >o 50-99 zł - 10 dni,
    >o 100 zł i więcej - 20 dni

    Jak już to we freshu ta promocja nie obowiązuje. Obowiązuje tylko w
    taryfie Nowy Play na Kartę 0zł rozmowy i smsy w play.

    >W Simplusie od 15-tego
    >j.w.

    W simplusie najniższe doładowanie to 30pln, nie 25 jak w play.
    Co do samej promocji to ciekawy ruch, szczególnie że kwota doładowania
    zostaje, a prepaida i tak trzeba ładować to przy okazji można sobie
    podzwonić więcej przynajmniej w play gdzie nie trzeba nic aktywować
    żeby z tego skorzystać. Wiadomo jak ktoś potrzebuje więcej gadać to
    lepiej wziąc taryfę No Limit w W4.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-10-13 23:26:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "W" napisał:

    > wot - po prostu dostajesz jeszcze na kilka dni nielimitowane
    > sms/rozmowy...

    I to jest naprawdę aż taka rewelacja, jak ogłosił to wątkopodawca?

    > Jedyne ale to to 'zawracanie', ale jeżeli ludzie zawracają Ci dupę
    > to może po prostu zrezygnuj z telefonu <eyeroll>

    Dlaczego mam rezygnować z telefonu, w którym mogę zdefiniować
    "blacklistę"?

    JoteR

  • 16. Data: 2012-10-14 00:00:08
    Od: W <w...@w...pl>

    dizel wystukał, co następuje:

    > Krótsze od czego? Bo w Plusie akytwując promocję no limit rezygnujesz
    > z rocznej ważności konta. Coś za coś.

    Krótsze niż roczna ważność. Masz PnK z roczną ważnością i PnK z
    nielimitowanymi rozmowami i sms w sieci (i teraz jeszcze przez kilka dni do
    innych), więc w przypadku Play różnica żadna właściwie.

  • 17. Data: 2012-10-14 00:00:09
    Od: W <w...@w...pl>

    JoteR wystukał, co następuje:

    > I to jest naprawdę aż taka rewelacja, jak ogłosił to wątkopodawca?

    Biorąc marazm na rynku - jest to conajmniej spora ciekawostka. No ale równie
    dobrze można mówić, że wiosenne abonamenty no-limit to też w sumie przecież
    guano, bo i tak nikt tego nie potrzebuje...

    > Dlaczego mam rezygnować z telefonu, w którym mogę zdefiniować
    > "blacklistę"?

    Twoja wiadomość implikowała, że ludzie dwoniąc do Ciebie zawracaja Ci dupę -
    więc sugestia rozwiązania problemu...

  • 18. Data: 2012-10-14 00:21:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "W" napisał:

    > Biorąc marazm na rynku - jest to conajmniej spora ciekawostka.

    No właśnie - miły dodatek na kilka dni. A wątkopodawca tak się tym
    podniecił, że zarzucił grupie, iż nikt tu nie pieje z zachwytu. Znaj
    proporcyum, mociumpanie.

    > Twoja wiadomość implikowała, że ludzie dwoniąc do Ciebie zawracaja Ci
    > dupę -
    > więc sugestia rozwiązania problemu...

    Zawsze gdy ktoś się podnieca, że operator daje mu "za darmo"
    tysioncpińcet minut, zwłaszcza na czas mocno ograniczony, przypomina mi
    się ten skecz:
    http://www.youtube.com/watch?v=lLKaNQyySY8

    JoteR

  • 19. Data: 2012-10-14 10:16:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 13.10.2012 o 23:26 JoteR <j...@p...pl> pisze:

    > I to jest naprawdę aż taka rewelacja, jak ogłosił to wątkopodawca?

    Oczywiście, pierwszy no limit do wszystkich, IMO taka sama rewelacja i
    przełom jak jak pierwsze obniżenie stawek w prepaid (Heyah), pierwsze w
    prepaid no limit sms i voice w sieci (Play), pierwsza ważność konta no
    limit (praktycznie) (Play).

    Chcesz o tym porozmawiać, czy dalej będziesz twierdzić, że te wszystkie
    usługi są po to, aby jedna osoba zawracała doope drugiej :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 20. Data: 2012-10-14 11:23:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Oczywiście, pierwszy no limit do wszystkich,

    Ale za jaką cenę? 50-99 zł na całe 10 dni? Litości...

    > IMO taka sama rewelacja i przełom jak [...] pierwsza ważność konta
    > no limit (praktycznie) (Play).

    Ale w tym tytułowym "no limit" masz ściśle oktreślony limit czasowy na
    ważność połączeń wychodzących i znacznie krótszy czas na owe
    nielimitowane połączenia do wszystkich. Żenująco krótki.

    > Chcesz o tym porozmawiać, czy dalej będziesz twierdzić, że te
    > wszystkie usługi są po to, aby jedna osoba zawracała doope drugiej :)

    Gimnazjalista ładujący po 25 zł odłożonych z kieszonkowego będzie starał
    się wykorzystać owe aż 5 dni na obdzwonienie wszystkich z listy
    kontaktów, mając w perspektywie wielotygodniowy post. Człowiek dużo i
    regularnie dzwoniący "po wsiech" będzie wolał wziąć "Formula 4.0" w
    abonamencie za 8 dych miesięcznie, niż dokarmiać skarbonkę kwotą 5 dych
    co 10 dni (150 zł/miesiąc). Dla kogo zatem jest ta "rewelacja"?

    JoteR