  • 1. Data: 2012-10-12 21:20:49
    Temat: No limit w prepaid od DZIŚ!
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Taka rewelacja, a tu nic się nie mówi??

    We Freshu:

    o 25-49 zł - 5 dni,
    o 50-99 zł - 10 dni,
    o 100 zł i więcej - 20 dni

    W Simplusie od 15-tego
    j.w.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-10-12 21:55:25
    Temat: Re: No limit w prepaid od DZIŚ!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > Taka rewelacja, a tu nic si nie mówi??
    >
    > We Freshu:

    Nie, nie we freshu.

  • 3. Data: 2012-10-12 22:11:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 12.10.2012 o 21:55 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Nie, nie we freshu.

    Ja tam Fresham codziennie ;)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-10-12 23:43:15
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał:

    > Obowiązuje tylko w taryfie Nowy Play na Kartę 0zł rozmowy i smsy w play.

    I jest ciekawy myk, że za darmo masz cały czas do Play - rozmowy i smsy. Za
    darmo = bez konieczności doładowywania. Sprawdziłem i działa. Ale to jest tak
    proste, że chyba nie ma co pisać.

  • 5. Data: 2012-10-13 09:35:50
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > I jest ciekawy myk, że za darmo masz cały czas do Play - rozmowy i smsy.
    > Za darmo = bez konieczności doładowywania. Sprawdziłem i działa. Ale to
    > jest tak proste, że chyba nie ma co pisać.

    pod warunkiem utrzymywania ważności konta 50zł / 3,3mc
    http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/play-na-kart
    e/

    w tym momencie fresh 30zł/4mc
    30zł darmowe sieci, potem 3x10zł/mc za darmowe w sieci

    erator/

  • 6. Data: 2012-10-13 11:18:19
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał:

    > pod warunkiem utrzymywania ważności konta 50zł / 3,3mc

    Nie zrozumiałeś:

    Chyba jednak nie jest to takie proste jak myślałem :)

  • 7. Data: 2012-10-13 12:18:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 12 Oct 2012 21:20:49 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >W Simplusie od 15-tego
    >j.w.

    No i simplus przebił play. Wprowadza ofertę od dziś a najniższy próg
    to teraz 20pln za 5 dni darmowych rozmów (w play 25)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-10-13 13:03:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał:

    > No i simplus przebił play. Wprowadza ofertę od dziś a najniższy próg
    > to teraz 20pln za 5 dni darmowych rozmów (w play 25)

    W Play za 25pln masz 30 dni darmowych rozmów. Za 20pln masz 10 dni. Możesz
    wyjaśnić na czym polega fenomen Simplusa?

  • 9. Data: 2012-10-13 13:13:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 13 Oct 2012 13:03:27 +0200, "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    >W Play za 25pln masz 30 dni darmowych rozmów. Za 20pln masz 10 dni. Możesz
    >wyjaśnić na czym polega fenomen Simplusa?
    >
    >http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/play-na-kar
    te/

    O to: http://telepolis.pl/news.php?id=26612&limit=1000

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-10-13 18:00:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Taka rewelacja, a tu nic się nie mówi??

    Ale w czym taka rewelacja? Że operator pozwala jeleniom robić z telefonu
    świnkę-skarbonkę w zamian za umożliwienie im przez kilka dni zawracania
    innym ludziom dupy, bo można "za darmo"?

    JoteR