  • Data: 2016-09-09 13:24:08
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    W dniu czwartek, 8 września 2016 13:33:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
    >Przedłużałem przez telefon umowę w TMobile.
    >Nauczony doświadczeniem z lat ubiegłych 3 razy powtórzyłem
    >konsultantowi żeby mi nie włączali "granie na czekanie"(miesiąc
    >darmowe, później kilka zł płatne >miesięcznie)
    >Potwierdził ze nie włączy.
    >Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy
    >abonament już aktywny.
    >Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

    Mysle ze bylo.
    Ale:
    -stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
    -stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin
    promocji ?

    -konsultant pewnie nie ma zadnej mozliwosci sterowania. Wybiera typ
    taryfy/promocji, a reszta z automatu.
    Innymi slowy - bezczelnie klamie, aby tylko klienta pozyskac i premie
    dostac ... ale to juz przestalo dziwic, wszedzie tak jest :-)

    J.