  • Data: 2016-09-10 14:55:32
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nqu7ub$oe6$...@n...news.atman.pl

    > Mam SMS z ,,Dobrą wiadomością'' od Orange -- data przenosin to 10 września.
    > Brak SMSa o dziewiczej zgodzie. (może nie jest wysyłany ,,co do zasady'')

    Kolejny SMS (z Orange) poinformował mnie o aktywacji xxxxxxxxx numeru w Orange,
    ale numer nadal był w Virgin. Mogłem włożyć SIMkę Orange i mieć naraz dwie
    (Virgin -- starą i Orange -- nową) w telefonach, aby sprawdzać, jak jest
    naprawdę, ale wolałem zasnąć... Gdy przebudziłem się, nie było już numeru
    w Virgin, więc wymieniłem SIMki i mam numer w Orange.

    -=-

    Przenoszony (z Virgin do Orange) numer jest zgłoszony do banku,
    z którym łączą mnie aktywne ;) interesy.

    -=-

    Przygotowałem też numer w Play (trochę szkoda -- konto ważne aż
    do kwietnia i mam tam całe 100 groszy) na przenosiny do Orange...

    Mam jeszcze dwie dziewicze?... W tym kontekście brzmi niejasno...
    Mam jeszcze dwie nieruszane/nierozpakowane SIMki Play, które mogę
    (mam nadzieję, że mogę) zainicjować i zarejestrować w Play, aby
    przenieść je do Orange i zgarnąć bonusy...

    Obecnie mam aktywne: 3 w Virgin, 2 w Orange i 1 w Play.
    Wszystkie zdatne do przenoszenia a 2 zarejestrowane wg
    ustawy [dotyczącej mielenia wody młynkiem do kawy].

    I mam kilka nieaktywnych: 4 w Virgin, 2 w Play i 1 w TeMobile...

    -=-

    Z Virgin nie miałem ostrzeżenia o zbliżającym się przeterminowaniu.
    (może słali SMSem, gdy telefon był wyłączony, ale mogli wysłać m@ilem)
    Mam ostrzeżenie sprzed 2 lat o takim zbliżaniu się przeterminowania.

    -=-

    Tak więc zero na koncie, a nawet przeterminowanie konta nie jest
    przeszkodą do wypuszczenia numeru.