  • Data: 2016-09-09 15:00:08
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Kiedy przenosiłem numer Plusa do innej sieci, Plus odmówił z powodu
    > zerowych środków i musiałem 5-taka wpłacić. Pewnie ciągle kombinują
    > jak tu kogoś naciągnąć na kasę.

    Czy jakieś zewnętrzne (państwowe) regulatory zabraniają przeniesienia
    takiego numeru? Wewnętrzne (opowe) regulatory tu na nic.
    ---
    Chyba jasne jest, że nie, ale Plus uważał inaczej. A to był zdaje się o tyle
    konkret, że przyszła odmowa od drugiego operatora. No ale ... to nadal nie
    wskazuje by miał do tego prawo. Po prostu lepiej Plus omijać.