  • 151. Data: 2015-08-26 10:17:56
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    I ktoś uwierzy, że na Wisłostradzie był tylko jeden pojazd? I to nie dowodzi tego, że
    policjant nie strzelał do czegoś co jechało po moście Curie-Skłodowskiej lub do
    czegokolwiek innego w zasięgu wzroku. To nie jest żaden dowód, to zwykła poszlaka.
    Wystarczy tego potwierdzacza dobrze zacząć pytać gdzie to było, jak to było, co to
    było i co robił kolega by zaczęło się, a ja dokładnie nie wiem, nie widziałem, nie
    patrzyłem... Tylko nie każdemu się chce i ma czas walczyć z tym bandyckim systemem.

  • 152. Data: 2015-08-26 11:19:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > I ktoś uwierzy, że na Wisłostradzie był tylko jeden pojazd?

    Stan faktyczny nie ma znaczenia.

    > I to nie dowodzi tego, że policjant nie strzelał do czegoś co jechało po
    > moście Curie-Skłodowskiej

    Kolega zezna że nie celował w most Curie-Skłodowskiej i tyle.

    > lub do czegokolwiek innego w zasięgu wzroku. To nie jest żaden dowód, to
    > zwykła poszlaka.

    To tak nie dział :-)
    On nie musi niczego udowadniać - wystarczy że powie że celował w Ciebie i
    jego kolega to potwierdzi.

    Jak ty uważasz że było inaczej to Ty musisz to udowodnić (lub powołany przez
    Ciebie świadek/biegły).

> [...]
    > było, jak to było, co to było i co robił kolega by zaczęło się, a ja
    > dokładnie nie wiem, nie widziałem, nie patrzyłem... Tylko nie każdemu się

    Nie nazywaj "bandyckim" czegoś czego nie rozumiesz.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 153. Data: 2015-08-26 12:04:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "Konfabulator" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Stan faktyczny nie ma znaczenia.

    > Kolega zezna że nie celował w most Curie-Skłodowskiej i tyle.

    dalej nie zmieni to faktu, żę urządzenie bez identyfikacji pojazdu nie
    może być uzywane do pomiaru.
    Chyba, że Policjant jest częścią urządzenia według Ciebie?
    To poproszę opis tej części w homologacji :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2015-08-26 12:41:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > dalej nie zmieni to faktu, żę urządzenie bez identyfikacji pojazdu nie
    > może być uzywane do pomiaru.

    Może być używane.

    > Chyba, że Policjant jest częścią urządzenia według Ciebie?
    > To poproszę opis tej części w homologacji :)

    Nie spełnia homologacji, ale może być używane a dowodem na to jest to że
    jest używane a sądy nie odrzucają jego wyników ze względu na niezgodność z
    homologacją.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 155. Data: 2015-08-26 12:52:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Może być używane.

    można ale nie wolno

    > Nie spełnia homologacji, ale może być używane a dowodem na to jest to że
    > jest używane a sądy nie odrzucają jego wyników ze względu na niezgodność z
    > homologacją.

    to, że sądy nie umieją/nie chcą stosować prawa nie oznacza, że coś jest
    z nim zgodne

  • 156. Data: 2015-08-26 13:28:12
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    > Stan faktyczny nie ma znaczenia.

    Na szczęście nie masz racji i jest dostępnych wystarczająco dużo relacji, chociażby
    na forum prawnym, które zaprzeczają Twoim twierdzeniom i Polska to jednak nie
    Bangladesz i można trafić na sędziego, który nie jest potomkiem UBeków i SBków.

    Albo tu: http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/w-sadzie-st
    anal-po-stronie-kierowcy-policjant-podpadl-przelozon
    ym,571644.html

  • 157. Data: 2015-08-26 14:07:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > to, że sądy nie umieją/nie chcą stosować prawa nie oznacza, że coś jest
    > z nim zgodne

    Pytasz o stan prawny czy faktyczny?
    Ja pisze o faktach. Fakty są takie że na dzień dzisiejszy jak zostaniesz tak
    zmierzony to raczej nie unikniesz mandatu i tyle.

    W Polsce nie ma zasady zatrutego drzewa - dowody zebrane niezgodnie z prawem
    nadal są dowodami. Boli mnie to ale tak jest.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 158. Data: 2015-08-26 14:11:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" napisał w wiadomości grup
> [...]

    > jednak nie Bangladesz i można trafić na sędziego, który nie jest potomkiem

    O jak to ładnie ująłeś "można trafić" a więc przeciętny taki nie jest, tak?
    Czyli ja opisałem stan faktyczny, a Ty opisujesz wyjątek.

    A potomstwo nie ma z tym nic wspólnego i mam nadzieję że dożyję czasów że
    takie insynuacje będą ścigane i karane bardziej niż zbyt szybka jazda.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 159. Data: 2015-08-26 14:17:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Pytasz o stan prawny czy faktyczny?
    > Ja pisze o faktach. Fakty są takie że na dzień dzisiejszy jak zostaniesz tak
    > zmierzony to raczej nie unikniesz mandatu i tyle.

    stan prawny jest jasny. Stan faktyczny bywa rózny zależnie od sędziego.
    Natomiast prokuratura z urzędu powinna się zająć wykorzystywaniem
    urządzeń niezgodnych z prawem. Ale tego niestety nie robi

  • 160. Data: 2015-08-26 16:53:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu oszukujesz że bierzesz tabletki.