  • 21. Data: 2013-09-05 22:19:36
    Temat: Re: No i po Nokii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości
    "qrt" <...@i...jakis> wrote in message

    >smiem sie nie zgodzic, oni produkuja klawiatury, myszki (z topiacymi
    >sie
    >odbiornikami bezprzewodowymi)

    Ale nie wszystkie, chwale sobie taka myszke.

    > webcamy roznej jakosci i xboxy z ktorymi
    >tez sporo sie nameczyl -
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_pro
    blems
    >nie maja raczej wystraczajacej ilosci ludzi od baterii, anten i
    >ogolnie od gsm,

    Nokia tez pewnie nie ma, tylko kupuje ogniwa. Ale przynajmniej wie od
    kogo kupic.
    Anteny tez mozna kupic.

    Gsm ... nie wiem czy to dzis nie jest osobny modul, czy tez wydzielony
    soft ..

    >dodatkowo bez solidnej ilosci patentow ktorymi sie mozna powymieniac
    >byle
    >konkurencja moze ich z miejsca zastopowac

    To i oni moga konkurencje zastopowac, gdzies na styku z pecetem.

    J.

  • 22. Data: 2013-09-05 22:28:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-05 22:19, J.F pisze:

    > Ale nie wszystkie, chwale sobie taka myszke.

    Tak prawdę powiedziawszy to większość sprzętu brandowanego
    Microsoft jest jak najbardziej ok, a wpadki to się każdemu
    trafiają.

  • 23. Data: 2013-09-06 01:09:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > Tak prawdę powiedziawszy to większość sprzętu brandowanego
    > Microsoft jest jak najbardziej ok, a wpadki to się każdemu
    > trafiają.

    oczywiscie, ja tylko zwracam uwage ze nie jest to raczej firma ktora moglaby
    bez problemow 'sama' zaistniec z dnia na dzien na rynku komorek bez zrobienia
    tego co wlasnie zrobili

    rzucic jeden model w stylu apple to jedno, ale zaprezentowac linie urzadzen
    z ktorymi do teraz nie mieli zupelnie nic wspolnego to troche inna sprawa

    posrednio dowodzi tego np. kompletna klapa z surface

  • 24. Data: 2013-09-06 08:11:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 00:09:17 +0100, m4rkiz napisał(a):
    > oczywiscie, ja tylko zwracam uwage ze nie jest to raczej firma ktora moglaby
    > bez problemow 'sama' zaistniec z dnia na dzien na rynku komorek bez zrobienia
    > tego co wlasnie zrobili

    Dzisiaj ?
    Jeden telefon do Shenzen, jutro mozna rozpoczac wspolprace nad
    posadzeniem WP na sprawdzonym hardware.
    Jesli nie bedzie zbyt scislych wymagan co do formy, to produkcja moze
    ruszyc zanim prawnicy przygotuja umowe :-)

    > rzucic jeden model w stylu apple to jedno, ale zaprezentowac linie urzadzen
    > z ktorymi do teraz nie mieli zupelnie nic wspolnego to troche inna sprawa
    > posrednio dowodzi tego np. kompletna klapa z surface

    O co chodzi z ta klapa, przestali robic ?

    J.

  • 25. Data: 2013-09-06 08:51:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Tak prawdę powiedziawszy to większość sprzętu brandowanego
    > Microsoft jest jak najbardziej ok, a wpadki to się każdemu
    > trafiają.

    Miałem cztery czy pięć myszek MS, w trzech padł odbiornik (grały się tak że
    w zimie mógł robić za piecyk, a padały w 1 sec) , ostatnia myszka dostała
    świra z rolką gdzie gumka rozciągnęła się tak że mogłem ją założyć na rower
    do dziecka. Ogólnie działanie i ergonomia super ale czemu na parę dni ?

  • 26. Data: 2013-09-06 11:04:48
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Dział produkcji urzadzeń .. czyli wszystkie telefony ... plus do tego
    > patenty nokii więc co tam zostało ?? sprzataczki ?
    A zerknij wasc chocby do Wikipedii :)
    Poza telefonami sa jeszcze stacje bazowe na przyklad. A kiedys byly takze
    telewizory, i cala masa innego dobra. To, ze "najbardziej widoczny" jest
    aparat telefoniczny nie oznacza wcale ze np. na BTSach nie mozna lepiej
    zarobic :)

  • 27. Data: 2013-09-06 12:27:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 22:28:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak prawdę powiedziawszy to większość sprzętu brandowanego
    > Microsoft jest jak najbardziej ok, a wpadki to się każdemu
    > trafiają.

    Microsoft BYŁ OK, natomiast ostatnie lata to stabilna prosta. Szkoda tylko,
    że prawie pionowo w dół.
    Same wpadki: WP7, WP8, Windows 8, Kin, Xbox ONE, ostatnie systemy
    serwerowe, Office 2013 i tak długo by wyliczać. Masakra.
    Najwidoczniej mają zapewnione finansowanie z NSA na wiele lat, więc nie
    muszą się martwić klientami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 28. Data: 2013-09-07 08:52:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 11:27:47 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Microsoft BYŁ OK, natomiast ostatnie lata to stabilna prosta. Szkoda tylko,
    > że prawie pionowo w dół.
    > Same wpadki: WP7, WP8, Windows 8, Kin, Xbox ONE, ostatnie systemy

    Ale nie myl hardware z software.

    > serwerowe, Office 2013 i tak długo by wyliczać. Masakra.
    > Najwidoczniej mają zapewnione finansowanie z NSA na wiele lat, więc nie
    > muszą się martwić klientami.

    A nie zapatrzenie w Apple, jak to sam pisales kiedys ?

    P.S. Rozyjski portal chce zatrudnic Snowdena
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,14370679,Rosyjski
    _Facebook_chce_zatrudnic_Snowdena__Dbalby.html

    Agent dolu ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2013-09-07 08:57:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 08:51:36 +0200, Chris napisał(a):
> [...]
    > do dziecka. Ogólnie działanie i ergonomia super ale czemu na parę dni ?

    No to masz pecha, bo ja mam juz chyba z rok i dziala dobrze :-)

    J.

  • 30. Data: 2013-09-07 16:13:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > Jesli nie bedzie zbyt scislych wymagan co do formy, to produkcja moze
    > ruszyc zanim prawnicy przygotuja umowe :-)

    tylko chodzi o to zeby miec cos czego inni nie maja, malo popularny system
    z nie najlepiej wyposazonym sklepem to za malo, trzeba miec to 'cos'
    co odrozni ich produkty od konkurencji

    > O co chodzi z ta klapa, przestali robic ?

    nie sprzedaje im sie i chyba nawet na nim traca mimo ze na papierze
    wyglada ladnie i opiniotworcze portale przyjely z entuzjazmem jako
    kolejnego ipad killera