    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No i po Nokii
    Date: Thu, 5 Sep 2013 22:19:36 +0200

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości
    "qrt" <...@i...jakis> wrote in message

    >smiem sie nie zgodzic, oni produkuja klawiatury, myszki (z topiacymi
    >sie
    >odbiornikami bezprzewodowymi)

    Ale nie wszystkie, chwale sobie taka myszke.

    > webcamy roznej jakosci i xboxy z ktorymi
    >tez sporo sie nameczyl -
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_pro
    blems
    >nie maja raczej wystraczajacej ilosci ludzi od baterii, anten i
    >ogolnie od gsm,

    Nokia tez pewnie nie ma, tylko kupuje ogniwa. Ale przynajmniej wie od
    kogo kupic.
    Anteny tez mozna kupic.

    Gsm ... nie wiem czy to dzis nie jest osobny modul, czy tez wydzielony
    soft ..

    >dodatkowo bez solidnej ilosci patentow ktorymi sie mozna powymieniac
    >byle
    >konkurencja moze ich z miejsca zastopowac

    To i oni moga konkurencje zastopowac, gdzies na styku z pecetem.

    J.