  • 11. Data: 2013-09-03 16:56:03
    Temat: Re: No i po Nokii
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 3 Sep 2013 11:33:39 +0200, Chris napisał(a):

    > M$ kupił Nokię za 5 mld $ + 2.17 mld $ za ich patenty razem 7.17 mld $
    >
    > Skończyła się pewna epoka :(

    Niestety. Stare dobre smartfony odeszły w przeszłość. Teraz czas na spyfony
    "made in usa".

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 12. Data: 2013-09-03 17:44:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >M$ kupił Nokię za 5 mld $ + 2.17 mld $ za ich patenty razem 7.17 mld
    >$

    Cala, czy tylko telefony ?
    Tzn bardziej mi chodzi o te czesc sieciowa (BTS itp), bo wiadomo ze
    kalosze MS nie interesuja :-)

    >Skończyła się pewna epoka :( ciekawe jak długo pociągną z tel.

    Jak im sie spodoba ... choc podejrzewam ze beda sie starali miec
    flagowy produkt z WP ... az kiedys podejma te decyzje ze wiecej
    doplacac do WP nie beda :-)

    > bo z patentów będą żyć jeszcze długo.

    Niekoniecznie, bo one pewnie juz swoje lata maja, a i opatentowane nie
    wszedzie.

    J.

  • 13. Data: 2013-09-03 18:18:53
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-03 11:33, Chris pisze:
    > M$ kupił Nokię za 5 mld $ + 2.17 mld $ za ich patenty razem 7.17 mld $

    7 mld? nie wierze, przeciez to marne grosze

    --
    @foe_pl

  • 14. Data: 2013-09-03 19:48:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Pewnie jakaś kaczka dziennikarska - tyle lat budowania marki, i logo
    >do kosza po przejęciu przez firmę w zupełnie innej branży??

    Tyle lat budowania marki "Idea" i do kosza.
    Tyle lat budowania marki "Era" i do kosza.
    Tyle pieniedzy budowania marki "&" i do kosza.
    Tyle lat budowania marki IBM ... i Chinczyki zrezygnowali przed
    terminem.

    Itp, itd.

    Ale tu mysle ze jeszcze troche bedzie ten napis na telefonach
    przyciagal klientow.

    J.

  • 15. Data: 2013-09-03 21:43:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości
    >7 mld? nie wierze, przeciez to marne grosze

    Moze to cos wyjasni:
    Net income: EUR -3.106 billion (2012)

    A ze na poprawe sie nie zanosi ... dobra cena :-)

    Podejrzewam ze obejmuje tylko dzial telefonow,
    a wtedy kto wie czy nie bardzo dobra cena :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-09-03 23:23:27
    Od: Chris <spam@nospa..de>

    W dniu 2013-09-03 18:18, the_foe pisze:

    > 7 mld? nie wierze, przeciez to marne grosze

    5 mld dział produkcji tel. + 2.17 mld za patenty.

  • 17. Data: 2013-09-05 10:13:35
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > Niestety. Stare dobre smartfony odeszły w przeszłość. Teraz czas na
    > spyfony
    > "made in usa".

    Raczej "made by Usa". Chciałbym zobaczyć telefon "made in Usa".

  • 18. Data: 2013-09-05 10:15:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    lu dzik nabazgrał(a):

    > Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Raczej "made by Usa". Chciałbym zobaczyć telefon "made in Usa".

    A Motorolla nie robi w USA ? bo ktoś o ile mnie pamięć nie mylił robił
    jeszcze w USA.

  • 19. Data: 2013-09-05 12:56:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Sep 2013 10:15:15 +0200, Chris napisał(a):

    > A Motorolla nie robi w USA ? bo ktoś o ile mnie pamięć nie mylił robił
    > jeszcze w USA.

    Kościół najświętszego ogryzka wrócił z produkcją komputerów do USA, może z
    telefonami też wróci. Jak tylko znajdzie odpowiednio dużo imigrantów
    zgadzających się pracować za miskę ryżu
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 20. Data: 2013-09-05 17:17:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qrt" <...@i...jakis> wrote in message
    > no to po co im to wszystko? zrobić sam hardware to nie jest jakiś wielki
    > problem i przecież MS ma w tym jakby nie patrzeć spore doświadczenie.

    smiem sie nie zgodzic, oni produkuja klawiatury, myszki (z topiacymi sie
    odbiornikami bezprzewodowymi) webcamy roznej jakosci i xboxy z ktorymi
    tez sporo sie nameczyl -
    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_prob
    lems

    nie maja raczej wystraczajacej ilosci ludzi od baterii, anten i ogolnie od gsm,
    dodatkowo bez solidnej ilosci patentow ktorymi sie mozna powymieniac byle
    konkurencja moze ich z miejsca zastopowac