    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No i po Nokii
    Date: Tue, 3 Sep 2013 19:48:43 +0200

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Pewnie jakaś kaczka dziennikarska - tyle lat budowania marki, i logo
    >do kosza po przejęciu przez firmę w zupełnie innej branży??

    Tyle lat budowania marki "Idea" i do kosza.
    Tyle lat budowania marki "Era" i do kosza.
    Tyle pieniedzy budowania marki "&" i do kosza.
    Tyle lat budowania marki IBM ... i Chinczyki zrezygnowali przed
    terminem.

    Itp, itd.

    Ale tu mysle ze jeszcze troche bedzie ten napis na telefonach
    przyciagal klientow.

    J.