  • 21. Data: 2012-05-28 15:07:11
    Temat: Re: No i mamy Angoli na drogach ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 14:51, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > My się znamy na tym (mniej więcej) i wiemy na co zwracać uwagę

    To nieistotne - nie baw się kryptoreklamę.

    > ale 75%
    > ludzi kupuje po cenie/przebiegu/czy ładnie wygląda i dobrze będzie się
    > precentował przy oborze i w kościele ... sorry takie są niestety realia
    > w PL.

    To są realia widziane przez pryzmat Twoich opinii na ten temat. Zresztą
    nawet, to jest to ich problem. To oni dobrze chcę wyglądać pod
    kościołem.

    > Zobacz na auta z USA 95% to rozbitki mniejsze lub większe a ile tego
    > jeździ u nas po drogach ?

    No ile?

    > 99% ludzi nie wie albo nie chce wiedzieć co
    > kupuje/kupiło bo szkoda im 20-100zł na sprzwdzenie tego choć za auto
    > płacą po 100tyś.

    To ich problem.

    > Ale jak będzie miał np. Passata od niemca za 50tyś i takiego samego
    > passata za 25tyś tylko z RHD ?? to którego weżmiesz ? kto nie ryzykuje
    > ten nie jedzie ?? :)

    Mało kto kupujący Passata z 50000 zł będzie się interesował takim
    za 25000 zł, ale RHD, a ten co będzie chciał to i tak kupi co będzie
    chciał.

    > Pokaż mi w dowodzie zapis gdzie jest kierownica, OC zawiera się bez
    > oględzin pojazdu.

    W dowodzie? Tam jest VIN, reszta może być w adnotacjach (w tym w karcie
    pojazdu). Chyba nie chcesz powiedzieć, że RHD będą sprzedawane ze
    zgubioną książką pojazdu?

    > Po to żeby dać wyższe ubezpieczenie ? sam to pisałeś .. już nie
    > pamiętasz :)

    Jeszcze raz napiszę - po co to sprawdzać, skoro jest w dokumentach?

  • 22. Data: 2012-05-28 15:07:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    LEPEK <n...@n...net> writes:

    > Jeśli umożliwi się u nas bezproblemową rejestrację tego u nas, to

    A w innych krajach kontynentalnej Europy takiego problemu nie ma?

    MJ

  • 23. Data: 2012-05-28 15:08:14
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 28 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 14:21 *Artur
    Maśląg* naskrobał(a):

    > Skoro jest bardziej ryzykowne (nie wiem dlaczego miałoby być "dużo"),
    > to od tego jest OC, resztę zweryfikuje rzeczywistość. Ludzie jakoś
    > jeżdżą i krzywdy sobie powszechnie nie robią z tego tytułu, a śmiem
    > twierdzić, że są miejsca w których liczba kombinacji kierowca/samochód
    > R-L jest i będzie znacznie wyższa niż kiedykolwiek w Polsce.

    jeżeli masz na myśli autostrady to się zgadzam.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-05-28 15:04:15

  • 24. Data: 2012-05-28 15:14:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A w innych krajach kontynentalnej Europy takiego problemu nie ma?

    Raczej nie zaobserwowano. W części "za kierownicę" nie po tej stronie
    co "trzeba" płaci się wyższe ubezpieczenie i już.

  • 25. Data: 2012-05-28 15:20:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 15:08, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 28 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 14:21 *Artur
    > Maśląg* naskrobał(a):

    > jeżeli masz na myśli autostrady to się zgadzam.

    Jakie autostrady? Akurat na autostradach to w ogóle nie można mówić
    o bardziej ryzykownym wyprzedzaniu biorąc pod uwaga umieszczenie
    kierownicy w samochodzie.

  • 26. Data: 2012-05-28 15:41:37
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To nieistotne - nie baw się kryptoreklamę.

    Chodziło mi o PMS że tu jednak ludzie się znają na tematyce grupy :)

    > To są realia widziane przez pryzmat Twoich opinii na ten temat. Zresztą
    > nawet, to jest to ich problem. To oni dobrze chcę wyglądać pod
    > kościołem.

    Pokaż mi swoje opinie potwierdzone statystykami ...

    > No ile?

    Dużo ....

    > To ich problem.

    I podoba ci się jak wraki odbudowane w stodole jeżdżą po ulicach ... ciekawe
    czy chociaż poduszki pomontowali czy tylko kontrolkę wyłączyli.

    > Mało kto kupujący Passata z 50000 zł będzie się interesował takim
    > za 25000 zł, ale RHD, a ten co będzie chciał to i tak kupi co będzie
    > chciał.

    Widać że nie masz pojęcia o rynku ...

    > W dowodzie? Tam jest VIN, reszta może być w adnotacjach (w tym w karcie
    > pojazdu). Chyba nie chcesz powiedzieć, że RHD będą sprzedawane ze
    > zgubioną książką pojazdu?

    Ale kto w ubezpieczalni sprawdza i dekoduje numer VIN ?? jest i na tym się
    kończy.

    > Jeszcze raz napiszę - po co to sprawdzać, skoro jest w dokumentach?

    W dokumentach to tylko cyferki które nic nie znaczą dla naszych i nie tylko
    naszych urzędów ...

    Skoro można zarejestrować pojazd kradzon to czemu nie RHD ??

    Nawet niemcy rejestrują auta kradzone:
    http://www.ifans.pl/showthread.php?1600-Witam-wszyst
    kich-Fanw-Infiniti-i-zycze-wszystkiego-dobrego-w-tym
    -nowym-roku-2012

  • 27. Data: 2012-05-28 16:44:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 15:41, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > Chodziło mi o PMS że tu jednak ludzie się znają na tematyce grupy :)

    Weź mnie nie rozśmieszaj.

    > Pokaż mi swoje opinie potwierdzone statystykami ...

    Znaczy jakie? Mam te samochody liczyć pod kościołami i robić wywiady,
    czy ludzie są z nich zadowoleni?

    > Dużo ....

    Ile pytam, konkretnie, w liczbach. Dużo w stosunku do czego?

    > I podoba ci się jak wraki odbudowane w stodole jeżdżą po ulicach ...

    A co mi ma się podobać? To ich samochody. Jeżeli przechodzą badania
    techniczne...

    > ciekawe czy chociaż poduszki pomontowali czy tylko kontrolkę wyłączyli.

    To też ich problem.

    > Widać że nie masz pojęcia o rynku ...

    Pewnie, wszyscy zaczną kupować taniochę z RHD i oczywiście nikt nie
    kupi tego co chce.

    > Ale kto w ubezpieczalni sprawdza i dekoduje numer VIN ??

    Nikt. Ubezpieczalnie w ogóle tego nie sprawdzają.

    > jest i na tym się kończy.

    Adnotacji nikt też nie czyta. W CEPiK też nie ma tych danych.

    > W dokumentach to tylko cyferki które nic nie znaczą dla naszych i nie
    > tylko naszych urzędów ...

    Zdziwiłbyś się. Zresztą jak pisałem są informacje dodatkowe i te jak
    najbardziej są również do weryfikacji.

    > Skoro można zarejestrować pojazd kradzon to czemu nie RHD ??

    Nie takie historia zna przypadki.

    > Nawet niemcy rejestrują auta kradzone:
    > http://www.ifans.pl/showthread.php?1600-Witam-wszyst
    kich-Fanw-Infiniti-i-zycze-wszystkiego-dobrego-w-tym
    -nowym-roku-2012

    Cóż za odkrycie - numer stary jak świat. Podobnie jak robią inne
    przekręty przy sprzedaży (liczniki, ukrywanie wypadkowości itd).
    Ba, nawet nowe w salonie odwinięte ze słupa można trafić...

  • 28. Data: 2012-05-28 17:06:09
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ciekawe co będzie jak zalegalizują rejestrację anglików w polsce

    "Polsce" piszemy wielka litera.
    Mysle, ze wprowadzenie u nas ruchu lewostronnego byloby strzalem w 10.
    To taka refleksja patrzac na liczbe milosnikow trzymania sie lewego pasa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 29. Data: 2012-05-28 17:09:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > Jasne - tysiące samochodów z kierownicą z lewej stoi gotowych do
    > sprzedaży, a ludzie się nagle rzucą na te z kierownicą z prawej
    > strony...

    Tu akurat ma rację - popyt na te auta jest w Europie ograniczony
    bo używa się ich tylko na wyspach GB, Malcie i Cyprze... Gdyby w
    Polsce otwarto wrota do sprzedaży takich aut to wszystkie te auta
    zamiast się "kisić" na rynku GB będą miały upust na Polskę.

  • 30. Data: 2012-05-28 17:25:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 17:09, Pszemol pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^

    > Tu akurat ma rację -

    Nie ma jej tak samo jak Ty :)

    > popyt na te auta jest w Europie ograniczony

    Jest ograniczony, ponieważ użytkowanie takiego samochodu w ruchu
    odwrotnym jest zwyczajnie niewygodne i do tego zazwyczaj droższe.

    > bo używa się ich tylko na wyspach GB, Malcie i Cyprze...

    LOL - używa ich się na kontynencie w sumie bez problemów, tylko
    mało kto je chce. To nie jest kwestia ograniczenia możliwości
    rejestracji/zakupu.

    > Gdyby w
    > Polsce otwarto wrota do sprzedaży takich aut to wszystkie te auta
    > zamiast się "kisić" na rynku GB będą miały upust na Polskę.

    Masz podkreślone :)