    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No i mamy Angoli na drogach ...
    Date: Mon, 28 May 2012 16:44:00 +0200

    W dniu 2012-05-28 15:41, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > Chodziło mi o PMS że tu jednak ludzie się znają na tematyce grupy :)

    Weź mnie nie rozśmieszaj.

    > Pokaż mi swoje opinie potwierdzone statystykami ...

    Znaczy jakie? Mam te samochody liczyć pod kościołami i robić wywiady,
    czy ludzie są z nich zadowoleni?

    > Dużo ....

    Ile pytam, konkretnie, w liczbach. Dużo w stosunku do czego?

    > I podoba ci się jak wraki odbudowane w stodole jeżdżą po ulicach ...

    A co mi ma się podobać? To ich samochody. Jeżeli przechodzą badania
    techniczne...

    > ciekawe czy chociaż poduszki pomontowali czy tylko kontrolkę wyłączyli.

    To też ich problem.

    > Widać że nie masz pojęcia o rynku ...

    Pewnie, wszyscy zaczną kupować taniochę z RHD i oczywiście nikt nie
    kupi tego co chce.

    > Ale kto w ubezpieczalni sprawdza i dekoduje numer VIN ??

    Nikt. Ubezpieczalnie w ogóle tego nie sprawdzają.

    > jest i na tym się kończy.

    Adnotacji nikt też nie czyta. W CEPiK też nie ma tych danych.

    > W dokumentach to tylko cyferki które nic nie znaczą dla naszych i nie
    > tylko naszych urzędów ...

    Zdziwiłbyś się. Zresztą jak pisałem są informacje dodatkowe i te jak
    najbardziej są również do weryfikacji.

    > Skoro można zarejestrować pojazd kradzon to czemu nie RHD ??

    Nie takie historia zna przypadki.

    > Nawet niemcy rejestrują auta kradzone:
    > http://www.ifans.pl/showthread.php?1600-Witam-wszyst
    kich-Fanw-Infiniti-i-zycze-wszystkiego-dobrego-w-tym
    -nowym-roku-2012

    Cóż za odkrycie - numer stary jak świat. Podobnie jak robią inne
    przekręty przy sprzedaży (liczniki, ukrywanie wypadkowości itd).
    Ba, nawet nowe w salonie odwinięte ze słupa można trafić...