  • 11. Data: 2002-06-02 17:35:26
    Temat: Re: No i kto miał rację? :-)
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    > A nie chcieli mi wierzyć.... :-)

    Ale to nie neostrada to nowa usluga... w tej chwili jedyne co moge
    powiedziec ze czuje sie oszukany przez tpsa ale prawde mowiac
    spodziewalem sie tego. Z tpsa zawsze dostaniesz w dupe ale coz taki kraj...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 12. Data: 2002-06-02 21:13:32
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >Ale co to ma do Neostrady?? To zupelnie inna usluga !
    >Za to ja pytalem sie o Neo w Tespie i o to co dostalem (info oficjalne, z
    >i...@n...pl) :
    >
    >-----
    >Wiemy tylko przypuszczalna cene za opcje 512 ma ona wynosic 180 zl.
    >Staly adres ma byc dostepny wlasnie w opcji 512.
    >Dla uzytkownikow sdi ma byc mozliwosc przejscia na neostrade po obnizonych
    >kosztach prawdopodobnie 100 zl.

    Zbyt piekne zeby bylo prawdziwe. Ale bylo by fajnie jakby tak bylo :-)

    M.

  • 13. Data: 2002-06-02 21:15:26
    Temat: Re: Re: No i kto miał rację? :-)
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sun, 2 Jun 2002 17:33:41 +0000 (UTC),
    =?iso-8859-2?Q?Micha=B3_Kwiatkowski?= <a...@j...w.reply.to> wrote:

    >wszystko ładnie pięknie, tylko że tam jest napisane że to jest łącze dla
    >firm, więc nie wiadomo czy użytkownik prywatny będzie mógł z tego
    >skorzystać:

    A czemu niby nie - konstytucje chyba musieliby zmienic... Wszystko co
    jest dozwolone osobom prawnym dozwolone jest osobom fizycznym o ile
    ustawa inaczej nie stanowi (osoba fizyczna np. nie moze posiadac
    kalacha, musi w tym celu zarejestrowac firme i uzyskac stosowne
    koncesje - ustawa o broni...).
    Jesli jest usluga i jesli jest klient chetny do zaplacenia za nia to
    telepies nie jest wladny odmowic jej z powodow zwiazanych z podmiotem
    zamawiajacym usluge. Po prostu - DSL daje pule adresow, kosztuje
    wiecej i wymaga troche wiecej wiedzy niz Neostrada ograniczona troszke
    w mozliwosciach (dynamiczne IP).
    Jak ktos ma rzeczywista potrzebe posiadania stalego IP to po prostu
    zamowi, zaplaci i dostanie - co najwyzej jak nie bedzie umial
    zabezpieczyc wlasnej sieci i jakis spamer zacznie jezdzic jak na lysej
    kobyle to predzej straci lacze ja dostal - bo telepies, jak kazdy
    provider ma w koncu prawo zerwac umowe z klientem ktory powoduje
    balagan i utrudnia zycie innym klientom...

    --
    Darek

  • 14. Data: 2002-06-03 02:15:42
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Metto" <m...@a...net> napisał:

    > ale czy to powod by zalaczniki na grupe wysylac? :)

    Najmocniej przepraszam za ten bzdet, który się dokleił.
    Normalnie, jeśli coś się takiego zdarza, natychmiast canceluję post, ale
    tu teraz moderacja i tak se ne da. ;-)

    > a co do neostrady to jaki jest cennik w koncu nowy?

    Żadnen, Neostrada dla firm to teraz DSL.

    > Moja dziewczyna rozmawiala przedwczoraj z jakas
    > Pania dyrektor z Tepsy i tamta mowila, ze
    > nic nie wiadomo jeszcze.

    Jakże dniem codziennym są takie odpowiedzi z ust pracowników tej firmy.

    Rico.
    w...@p...pl

  • 15. Data: 2002-06-03 02:15:51
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Slavio" <s...@s...pl> napisał:

    > O ile mnie oczy nie mylą, to jest cennik nowej uslugi pod nazwą DSL

    A jaka jest technicznie różnica?

    Powiem Wam jeszcze o pewnym, znanym mi przypadku.
    Człowiek złożył podanie o Neo, zaś Tepsa przysłała monterów na wywiad
    techniczny czyli pomiary linii.
    Wsjo było OK, ale że znajomy chciał to wziąć z oczywistych względów na
    swoją firmę, zaś w tym właśnie czasie TP S.A. postanowiła, że to, co
    dotychczas firmom sprzedawano jako Neostrada, teraz będzie się nazywać
    DSL.
    I sprawa się rypła, gdyż znajomemu odmówili szybkiej instalacji
    zastawiając się..... brakiem wywiadu technicznego.
    Na sugestie, że takowy był przeprowadzony przed kilkoma dniami, Tepsa
    odarła, że owszem, ale był przeprowadzony pod kontem Neostrady, nie DSL.
    Oczywiście znajomy nie spoczął i jał tłumaczyć, że to ta sama
    technologia, te same terminale, tylko nazwa inna. Tepsiarstwo
    zamurowało i odparli, 'no wie Pan, tak musi być. Takie są procedury i
    polecenia'.

    Nie rokuję tej firmie świetlanej przyszłości, ale zadzwonię dziś za dnia
    na 0-800-102-102 i zapytam, co mnie proponują ponad to, czego teraz
    używam, czyli Neostrada 512 na 128.

    Pozdrawiam i życzę miłego nowego tygodnia,

    Rico.
    w...@p...pl

  • 16. Data: 2002-06-03 06:15:05
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Żadnen, Neostrada dla firm to teraz DSL.

    Znaczy, ze jak firma bedzie chciala Neostrade to jej odmowia i
    zaproponuja drozsza DSL? :PPP

    januszek

  • 17. Data: 2002-06-03 06:15:09
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedziec ze czuje sie oszukany przez tpsa ale prawde mowiac
    > spodziewalem sie tego. Z tpsa zawsze dostaniesz w dupe ale coz taki

    Nie możesz się czuć oszukany, bo żadnych oficjalnych ogłoszeń TPSA w tej
    sprawie nie było. Jedynym źródłem informacji był chat z prezesem TPSA w
    Wirtualnej Polsce, a chat to nie jest miejsce, skąd informacje można
    traktować jako oficjalne i pewne.

  • 18. Data: 2002-06-03 14:13:29
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Sun, 2 Jun 2002 21:13:32 +0000 (UTC), Marcin Król
    <h...@n...spam.pac.pl> wrote:

    >Zbyt piekne zeby bylo prawdziwe. Ale bylo by fajnie jakby tak bylo :-)

    a dlaczego nie ???

    tepsie zalezalo na tym, zeby ograniczyc liczbe userow SDI i dlatego
    wprowadzili zaporowe warunki wejscia (wysoka oplata instalacyjna).

    Jesli ktos juz zaplacil za instalacje to raczej nie bedzie sie
    spieszyl z rezygmnacja, wiec w interesie TPSA jest naklonic klienta do
    tego, zeby zdecydowal sie.....placic wiecej, a obecnie w interesie
    TPSA nie jest ograniczanie liczby klientow neostrady.

    Preferencyjne warunki przejscia z SDI na NEO to bardzo dobre zagranie
    marketingowe

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 19. Data: 2002-06-03 14:13:42
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Sun, 2 Jun 2002 17:35:23 +0000 (UTC), Michal Juda
    <m...@N...neostrada.pl> wrote:

    >kolego, uwaznie przeczytaj te strone:
    >"rozwiazania dla biznesu/małe i średnie przedsiębiorstwa"
    >z tego co wiem nie kazdy user neostrady ma male/srednie
    >przedsiebiorstwo, wiec nas to pooki co nie dotyczy...

    tak swoja droga regulamin jest tak skonstruowany, ze mozna na tym
    zawiesic rowniez trzepaka co zamierzam niebawem uczynic

  • 20. Data: 2002-06-03 14:13:46
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Sun, 2 Jun 2002 21:15:26 +0000 (UTC), l...@w...pdi.net (Dariusz K.
    Ladziak) wrote:

> [...]
    >ustawa inaczej nie stanowi (osoba fizyczna np. nie moze posiadac
    >kalacha, musi w tym celu zarejestrowac firme i uzyskac stosowne

    ERROR

    Taryfi Meritum w Idei nie mozna wziac na osobe prywatna, musi byc
    regon bodajze, zas w przypadku DSL-a nic na ten temat nie jest
    napisane, nawet we wniosku jest miejsce na PESEL (w przypadku kiedy by
    to miala byc osoba prywatna)