  • 1. Data: 2002-06-01 07:04:06
    Temat: znowu falszywy alarm (?)
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    witam

    jest juz pierwszy czerwca (00:08) i jakos nie widze aby moja neostrada
    (256) dzialala dwukrotnie szybciej, co wiecej moge stwierdzic ze
    dziala _tak samo_ jak przedtem...
    czyzby znowu falszywy alarm z tymi nowymi predkosciami itp?

    pzdr

    m.juda
    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 2. Data: 2002-06-01 18:06:19
    Temat: Re: znowu falszywy alarm (?)
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

> [...]
    > dziala _tak samo_ jak przedtem...
    > czyzby znowu falszywy alarm z tymi nowymi predkosciami itp?

    Michal sluchaj jest Sobota , co ty se myslisz ze ci z obslugi beda pracowac
    w sobote?????

    Ix1
    GG: 1008585
    ICQ: 144083452
    i...@w...pl
    **************************

  • 3. Data: 2002-06-01 18:07:01
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

> [...]
    > dziala _tak samo_ jak przedtem...
    > czyzby znowu falszywy alarm z tymi nowymi predkosciami itp?

    jestes zbyt wielkim optymista kolego ;-))

  • 4. Data: 2002-06-01 18:07:29
    Od: "Krynix" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Juda" <m...@N...neostrada.pl> napisal w
    wiadomosci news:ad8sd9$n4q$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > dziala _tak samo_ jak przedtem...
    > czyzby znowu falszywy alarm z tymi nowymi predkosciami itp?

    No mojemu kumplowi tez nie przyspieszylo... a juz 11 rano...
    no nic... poczekamy, zobaczymy..

    Pozdrawiam
    Krynix

  • 5. Data: 2002-06-01 18:07:31
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Juda" <m...@N...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:ad8sd9$n4q$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > dziala _tak samo_ jak przedtem...
    > czyzby znowu falszywy alarm z tymi nowymi predkosciami itp?

    Slyszalem ze sa rozne typy modemow neostrady. Na sdi chyba wystarczylo
    przestawic zwory, nie wiem jak to jest na neo.

    Pozdrowka
    Piotrek

  • 6. Data: 2002-06-01 18:08:34
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

> [...]
    > To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    > po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.
    >
    > mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl

    raczej nie falszywy bo wczoraj do mnie dzwonila facetka z boku z warszawy i
    pytala czy dostalem jakas tam ulotke apropo neo i czy jestem zainteresowany
    itp.

  • 7. Data: 2002-06-02 00:07:10
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@o...pl (Piotrek) wrote in <ada749$5i6$1@news.tpi.pl>:

    >Slyszalem ze sa rozne typy modemow neostrady. Na sdi chyba wystarczylo
    >przestawic zwory, nie wiem jak to jest na neo.

    AFAIR typy sa 2 - ale nie ma to zadnego zwiazku z ogr. przepustowosci.
    Przepustowosc Neostrad ustawiana jest po stronie Polpaku.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-06-02 00:07:13
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@N...neostrada.pl (Michal Juda) wrote in <ad8sd9$n4q$1@news.tpi.pl>:

> [...]
    >dziala _tak samo_ jak przedtem...
    >czyzby znowu falszywy alarm z tymi nowymi predkosciami itp?

    1. TPSA powiadamia abonentow o zmianach w cenniku.
    2. Abonenci moga rozwiazac umowe bez konsekwencji lub milczaco
    zaakceptowac nowe warunki.
    3. Mija 30 dni od powiadomienia, TPSA wprowadza zmiany i nowy cennik.
    4. Nawet jesli sa to zmiany "na plus", to TPSA bedzie sie
    trzymac regulaminu uslugi i dzialac wedlug powyzszego schematu.

    Tak konstruowane sa regulaminy. Regulamin Neo prawdopodobnie tez
    , choc - wstyd przyznac - nie wczytywalem sie za bardzo w niego.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2002-06-02 17:34:50
    Od: Skibbi <s...@c...eu.org>

    Piękniego dnia Sat, 1 Jun 2002 18:06:19 +0000 (UTC), persona ix1
    naskorbał(a) następujący tekst:
    > Michal sluchaj jest Sobota , co ty se myslisz ze ci z obslugi beda pracowac
    > w sobote?????

    Oni w zwykły dzień nie pracują, a co dopiero w sobotę :)))
    Kiedyś mi Neo padła w piątek koło obiadu, to ledwo w poniedziałek po
    południu naprawili.

    /\ o o ______________________________________________
    \ | | | /\ -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=- /\
    \|/||\|\|\*\-=[http://temporary.down]=- -=[GG#30066]=-/*/

  • 10. Data: 2002-06-02 21:52:16
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    ix1 wrote:

    >Michal sluchaj jest Sobota , co ty se myslisz ze ci z obslugi beda pracowac
    >w sobote?????

    a co kufa, place to i wymagam, nie?

    pzdr