  • 1. Data: 2002-06-02 17:35:12
    Temat: Na razie nie bedzie nowych cen neo
    Od: "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl>

    Podobno zarzad nie zatwierdzil na razie nowego cennika na neostrade. Ale
    ciagle potwierdzaja ze sie ceny zmienia- moze juz przed wakacjami. No i
    bedzie jakas bardzo korzystna oferta przejscia z sdi na neo (tania
    instalacja).

    tadeusz

  • 2. Data: 2002-06-02 21:13:28
    Temat: Re: Na razie nie bedzie nowych cen neo
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

> [...]
    > ciagle potwierdzaja ze sie ceny zmienia- moze juz przed wakacjami. No i
    > bedzie jakas bardzo korzystna oferta przejscia z sdi na neo (tania

    wszytsko to juz dobrze wiadomo , najpierw porzeczytaj grupe zanim zaczniesz
    pisac, bo niekturzy narzekaja ze juz otym zadurzo , i wsumie sie niedziwie

  • 3. Data: 2002-06-02 21:14:29
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Tadeusz wrote:

> [...]
    > ciagle potwierdzaja ze sie ceny zmienia- moze juz przed wakacjami. No i
    > bedzie jakas bardzo korzystna oferta przejscia z sdi na neo (tania

    Przymusowa czy opcjonalna?

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    squeak as she went on. `Much be-etter! Be-etter! Be-e-e-etter!

  • 4. Data: 2002-06-02 21:14:47
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Tadeusz wrote:

> [...]
    >ciagle potwierdzaja ze sie ceny zmienia- moze juz przed wakacjami. No i
    >bedzie jakas bardzo korzystna oferta przejscia z sdi na neo (tania

    jesu
    ile jeszcze takich postow na grupie sie pojawi???
    w zasadzie co miesiac ktos pisze ze pod koniec tego miesiaca bedzie
    nowy cennik, mial byc w poprzednim miesiacu ale zarzad niestety nie
    zatwierdzil....

    moze poprostu zaczekajcie az pojawi sie info na neostrada.pl, albo
    piszcie na alt.gossip.non-celebrities / ewentualnie na
    pl.listserv.plotki

    pzdr

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 5. Data: 2002-06-02 21:52:03
    Od: "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gelo" <g...@p...fm.wytnij> napisał w wiadomości
    > wszytsko to juz dobrze wiadomo , najpierw porzeczytaj grupe zanim
    zaczniesz
    > pisac, bo niekturzy narzekaja ze juz otym zadurzo , i wsumie sie
    niedziwie

    Wcale nie wszystko, gdyz do dzis wszyscy mowili, iz nowy cennik bedzie
    obowiazywal od 1 czerwca. Tymczasem dowiedzialem sie ze na razie nic z
    tego...

    Poza tym korzystaj czasem ze slownika- naprawde czasem robi sie niedobrze
    widzac 5 bledow w jednym zdaniu .

    Tadeusz

  • 6. Data: 2002-06-03 14:13:40
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Sun, 2 Jun 2002 21:14:47 +0000 (UTC), Michal Juda
    <m...@N...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >
    >moze poprostu zaczekajcie az pojawi sie info na neostrada.pl, albo
    >piszcie na alt.gossip.non-celebrities / ewentualnie na

    co sie czlowieku dziwisz, ludzie potrzebuja dostepu do Sieci, a TPSA
    ciagle sie spoznia

    nie wiem czy pamietacie, ze SDI mialo wejsc oficjalnie pod koniec
    wrzesnia a weszlo pod koniec.....listopada

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 7. Data: 2002-06-04 09:20:12
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Apeluje !!!!
    Jak muśicie pisać o Neo to wyślijcie na grupe testową.
    Piszcie dopiero gdy coś się zmieni np wzrosną ceny.
    Poco kolejne posty że znowu nie zatwierdzili czy coś przecież to samo było
    miesiąc temu
    i poco kolejne genialne cenniki i przecieki od znajomych i tak wersja
    końcowa (jeśli będą wogóle zmiany) będzie się różnić od tego co mówicie.

    Ix1
    GG: 1008585
    ICQ: 144083452
    i...@w...pl