  • 21. Data: 2002-06-03 14:13:49
    Temat: Re: No i kto miał rację? :-)
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Sun, 2 Jun 2002 17:35:06 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Rico - ale co ma cennik DSL wspolnego z Neostrada (biznesowo) ?
    >Bo nie bardzo rozumiem...

    pewnie znodyfikowana usluga i nieco inne dzialania marketingowe (inny
    profil klienta) generalnie to to samo, ale z pozmienianymi nieco
    opcjami

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 22. Data: 2002-06-03 14:13:52
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Mon, 3 Jun 2002 06:15:09 +0000 (UTC), "MarFi" <m...@w...pl> wrote:

    >kraj...
    >Nie możesz się czuć oszukany, bo żadnych oficjalnych ogłoszeń TPSA w tej
    >sprawie nie było. Jedynym źródłem informacji był chat z prezesem TPSA w
    >Wirtualnej Polsce, a chat to nie jest miejsce, skąd informacje można
    >traktować jako oficjalne i pewne.

    ...zas o tym, ze ceny neostrady maja pojsc w dol wiadomo juz od bardzo
    dlugiego czasu

  • 23. Data: 2002-06-03 14:14:03
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Sun, 2 Jun 2002 01:05:42 +0000 (UTC),
    =?iso-8859-2?Q?Ryszard__R=B1czkowski?= <w...@p...pl> wrote:

    >Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    >A nie chcieli mi wierzyć.... :-)

    ...bo jednak sie nie sprawdzily :->

  • 24. Data: 2002-06-03 15:40:48
    Temat: Re: No i kto mia3 racje? :-)
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "Marcin Król" <h...@n...spam.pac.pl> wrote in message

    > Zbyt piekne zeby bylo prawdziwe. Ale bylo by fajnie jakby tak bylo :-)

    Podkreslam - tak mowia w info Neo na 0-800 102 102 . Tak wiec mysle, ze cos
    prawdziwego w tym musi byc :)
    Proponuje dzwonic do nich i sie pytac...

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 25. Data: 2002-06-04 09:20:39
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    f...@W...sitefinder.pl (futszaK) wrote in <3...@n...tpi.pl>:

    >pewnie znodyfikowana usluga i nieco inne dzialania marketingowe (inny
    >profil klienta) generalnie to to samo, ale z pozmienianymi nieco
    >opcjami

    No wlasnie - ale chodzilo o to, ze Rico pomylily sie te 2 uslugi :-)

    Wojtek

  • 26. Data: 2002-06-04 09:20:43
    Temat: Re: Re: No i kto miał rację? :-)
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Mon, 3 Jun 2002 14:13:46 +0000 (UTC),
    f...@W...sitefinder.pl (futszaK) wrote:

    >ERROR
    >
    >Taryfi Meritum w Idei nie mozna wziac na osobe prywatna, musi byc
    >regon bodajze, zas w przypadku DSL-a nic na ten temat nie jest
    >napisane, nawet we wniosku jest miejsce na PESEL (w przypadku kiedy by
    >to miala byc osoba prywatna)

    Ale taryfa to nie usluga a taryfa wlasnie. I tak telepies moze sobie
    ustalac inne taryfu za DSL dla ludzi z np. stosownymi papierami
    zaswiadczajacymi o znajomosci zagadnien sieciowych a inne dla lamerow
    - bo ci pierwsi daja jakby wieksza rekojmie ze wiochy w sieci nie
    narobia...
    Odmowic nie moga i pewnie nawet nie probuja - po prostu postrasza
    Jasia Kowalskiego klopotami z konfiguracja, brakiem konta pocztowego i
    co za tym idzie koniecznoscia utrzymywania komputera pod prade, na
    okraglo - i jas Kowalski wybierze Neostrade. I slusznie, jak wybierze
    znaczy ze stale IP mu zbedne (gole baby rownie dobrze z dynamicznie
    przydzielanego sie oglada).
    Tylko czemu za stale IP (mnie akurat by sie przydalo - bez tego nawet
    moge nie probowac rozmowy o wpuszczania z domu do firmy...) tyle ma
    kosztowac???

    --
    darek

  • 27. Data: 2002-06-04 09:22:01
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    futszaK wrote:

    >On Sun, 2 Jun 2002 17:35:23 +0000 (UTC), Michal Juda
    ><m...@N...neostrada.pl> wrote:
    >

    >tak swoja droga regulamin jest tak skonstruowany, ze mozna na tym
    >zawiesic rowniez trzepaka co zamierzam niebawem uczynic

    nie tyle jest tak skonfigurowany co po prostu zezwalaja na to

    pzdr

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 28. Data: 2002-06-04 15:04:15
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Tue, 4 Jun 2002 09:20:39 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >No wlasnie - ale chodzilo o to, ze Rico pomylily sie te 2 uslugi :-)

    ...nobo to ricowe "pewne zrodlo" pomylilo oczywiscie obecnie do
    niczego sie nie przyznajac