  • Data: 2011-04-25 10:20:09
    Temat: Re: No i koniec z dyskami Samsunga.
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4daf29ff$1@news.home.net.pl...

    > Samsung zrobil znakomity interes. Zbliza sie zmierzch HDD
    > i zaloze sie, ze za 10 lat o nich zapomnimy.
    > Za to Samsung zostawia sobie dyski pólprzewodnikowe.
    > --
    > A S

    DOkladnie. Samsung wie, ze mechaniczne HDD swoje dni maja juz policzone. SSD
    są nieporownywalnie szybsze, odporniejsze i... tansze. To ze obecnie cena
    Vertex 3 120GB to 1000zł nie znaczy że taki jest koszt produkcji.
    Rzeczywisty koszt produkcji dysku SSD to podejrzewam max 50zł. Reszta to
    dyskontowanie zyskow i know-how. Glowe daje ze juz teraz moznaby produkowac
    5TB dyski SSD, tylko po co?... Trzeba powoli zapełniać rynek i zbierać kasę
    :) I jest to normalne. Samsung to wie, że na SSD bedzie mial znaaacznie
    wiekszy zysk niz na wysrubowanych HDD, stąd ten ruch. Warto zachować jakiś
    ładny HDD na pamiątkę dla wnuków, bo nie uwierzą ;)

    L.