  • Data: 2011-05-02 17:08:28
    Temat: Re: No i koniec z dyskami Samsunga.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomaszBątor" napisał w wiadomości grup
    net...
    > No ale chyba przyznasz, że to jest dość specyficzne podejście? Na ogół
    > ludzie jednak lubią sobie ułatwiać i umilać życie, jeśli wiedzą jak i ich
    > na to stać.

    Używanie SSD to proszenie się o kłopoty. Już tłumaczę:
    Gdy ilość operacji zapisu zostanie przekroczony dysk przestawia się w read-only
    (według zapewnień Kingstona). Wydaje się, że to nie problem.
    Co jeżeli musisz zanieść do serwisu w celu wymiany na inny? Przecież każdy może
    odczytać twoje dane (100% kowalskich nie szyfruje danych). Nie możesz nadpisać
    danych, bo masz dysk read-only. Wystarczy podłączyć do komputera i kopiować
    dane. :)
    Żeby nie być gołosłownym - dysk mi padał (bad sector) - w adnotacji oficjalnego
    serwisu był wpis, że jest bad sector oraz dziwnie oznaczone partycje (akurat
    były szyfrowane).
    Tak jak Radosław napisał - kupowanie obecnie SSD nie ma najmniejszego sensu. Jak
    włącza się komputer to można zaparzyć kawę, skorzystać z toalety itp.
    Uruchamianie przez minutę to nie jest tak długi czas, żeby czekać w
    nieskończoność.
    Najbardziej mnie śmieszą komentarze SSD typu: "dysk jest cichy".