    From: "ADAM" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
    Date: Fri, 9 Mar 2012 20:12:23 +0100

    > Zaraz się tymi testami zajmę. Podejrzewam, że to testowanie zajmie
    > trochę czasu.
    Wydawało mi się, że w moim przypadku odpowiednie będzie ES-Tool
    (The Drive Diagnosis Utility) v 2.1.12a, ewentualnie v. 2.10, ale po
    kliknięciu na odpowiednim linku wchodzę na stronę
    http://drive.seagate.com/content/samsung-en-us
    i dalej klops - odpowiedniego programu ściągnąć się nie da.
    Znowu okazało się, że tak naprawdę nie ma programu diagnostycznego
    dla Samsunga. Wcześniej już do tego doszedłem, trochę inną drogą,
    ale efekt ten sam. :-(
    Jeśli się mylę, to proszę o podanie konkretnego linku bezpośrednio
    do ściągnięcia programu diagnostycznego dla Samsunga.

    Zauważyłem, że dyski twarde bardzo zdrożały (z powodu zmian kursowych???)
    i teraz za dysk taki jak mój musiałbym zapacić o 50% więcej niż 2 lata temu.
    To dużo.
    Dlatego szczególnie mi zależy żeby ta reklamacja została uwzględniona.
    Ewentualnie naprawa, ale nie wiem czy warto skoro ma to byc dysk
    systemowy. Teraz działam na małym dysku pożyczonym, przy zainstalowaniu
    na nim absolutnego minimum.

    Pozdrawiam
    ADAM