eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo z tym dyskiem? - proszę o pomocRe: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
  • Data: 2012-03-10 02:38:26
    Temat: Re: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 20:12:23 +0100, ADAM napisał(a):

    >>>> Nie znalazłem sensownego testu Samsunga.
    >>> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287#samsung
    >> Zaraz się tymi testami zajmę. Podejrzewam, że to testowanie zajmie
    >> trochę czasu.
    > Wydawało mi się, że w moim przypadku odpowiednie będzie ES-Tool
    > (The Drive Diagnosis Utility) v 2.1.12a, ewentualnie v. 2.10, ale po
    > kliknięciu na odpowiednim linku wchodzę na stronę
    > http://drive.seagate.com/content/samsung-en-us
    > i dalej klops - odpowiedniego programu ściągnąć się nie da.
    > Znowu okazało się, że tak naprawdę nie ma programu diagnostycznego
    > dla Samsunga. Wcześniej już do tego doszedłem, trochę inną drogą,
    > ale efekt ten sam. :-(
    > Jeśli się mylę, to proszę o podanie konkretnego linku bezpośrednio
    > do ściągnięcia programu diagnostycznego dla Samsunga.

    Seagate przejął od Samsunga dział produkcji dysków twardych. Poszukaj
    tutaj wsparcia dla swojego dysku:
    http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&n
    ame=samsung-drives&vgnextoid=ef2e2e32b3223310VgnVCM1
    000001a48090aRCRD

    > Zauważyłem, że dyski twarde bardzo zdrożały (z powodu zmian kursowych???)
    > i teraz za dysk taki jak mój musiałbym zapacić o 50% więcej niż 2 lata temu.
    > To dużo.

    Gdzieś Ty się uchował? ;-). To efekt zalania fabryk w Tajlandii w ub.
    roku. Trąbią o tym na okrągło w mediach... A 50% to i tak niewiele. Był
    miesiąc, kiedy dyski kosztowały 4x więcej niż przed tą powodzią.

    > Dlatego szczególnie mi zależy żeby ta reklamacja została uwzględniona.
    > Ewentualnie naprawa, ale nie wiem czy warto skoro ma to byc dysk
    > systemowy. Teraz działam na małym dysku pożyczonym, przy zainstalowaniu
    > na nim absolutnego minimum.

    Nikt tego dysku nie będzie naprawiał, tego się nie praktykuje.
    A czy Samsung go przyjmie? To się okaże po uzyskaniu wyniku skanu z
    autoryzowanego programu diagnostycznego. No i po sprawdzeniu, czy ten
    dysk w ogóle podlega gwarancji. Mogłeś go przecież zakupić np. z lewej
    dystrybucji. Najlepiej skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z
    Samsungiem, nikt Ci nie udzieli takiej odpowiedzi na grupie dyskusyjnej.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: