eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo z tym dyskiem? - proszę o pomocRe: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
  • Data: 2012-03-09 14:33:56
    Temat: Re: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
    Od: "ADAM" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dziękuję za odpowiedzi.

    >> Nie znalazłem sensownego testu Samsunga.
    > http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287#samsung
    Zaraz się tymi testami zajmę. Podejrzewam, że to testowanie zajmie
    trochę czasu.

    Napisałeś poprzednio:
    "Do reklamacji załącz wynik skanu wykonanego przy pomocy programu
    diagnostycznego producenta dysku, bo tylko one są traktowane jako
    wiarygodne."

    Strona, do której link podałeś powyżej, zawiera testy dla dysków różnych
    firm i nie jest stroną producenta, czyli Samsunga, ale zakładam, że skoro
    zarówno powyżej zacytowana uwaga jak i link pochodzą od Ciebie, to
    wiesz, że testy te są respektowane przez sprzedawców dysków Samsunga.

    > Tam jest kilka takich wskaźników: Current pending sectors, Offline scan
    > UNC sectors... no i G-Sensor, który zapewne będzie podstawą odmowy
    > przyjęcia reklamacji.
    Dlaczego wartości podane przy tym wskaźniku mogą być podstawą odmowy
    przyjęcia reklamacji? Czy oznacza to, że ja postępowałem z tym dyskiem
    niewłaściwie? Na czym miałoby ono polegać?

    Ponadto L501 aneryS napisał:
    "najprawdopodobniej w trakcie pracy kompa często są drgania od napędu
    CD (200)".
    Ty piszesz o wskaźniku 191, a L501 o wskaźniku 200. Czy mają one ze sobą
    związek i z ubu z nich można coś wywnioskować co do przyjęcia reklamacji?

    Pzdr. ADAM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: