  • 41. Data: 2009-06-07 15:23:52
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Cze, 06:55, Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> wrote:

    > Głupota jako taka - nie. Ale zazwyczaj, jeśli postawisz obok siebie
    > uczciwego i cwaniaka, wygra (niestety nie zawsze czysto) ten drugi. I
    > nie tylko dlatego, że uczciwość często graniczy z naiwnością.

    W takim razie, w tym przypadku uczciwy jestem ja, a Nka jest
    cwaniakiem - bo ta sama usluga sprzedaje w roznych cenach. To jest
    dozwolone, ale czy uczciwe?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 42. Data: 2009-06-07 20:20:34
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela 07 czerwiec 2009 17:23, Rafal M wyraził następujacą opinię:

    > W takim razie, w tym przypadku uczciwy jestem ja, a Nka jest
    > cwaniakiem - bo ta sama usluga sprzedaje w roznych cenach. To jest
    > dozwolone, ale czy uczciwe?

    Oczywiście formalnie jest to uczciwe, przecież N-ka nie złamała żadnego
    punktu umowy którą z nią zawarłeś :-)
    Zupełnie inną sprawą jest to, że żaden z operatorów nie prowadzi żadnej
    polityki lojalnościowej, co sugeruje że tak naprawdę nie ma między nimi
    konkurencji, każdy z dostawców celuje w inny "target" i jeśli jakiś klient
    nie jest zadowolony to może "spadać" :->

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 43. Data: 2009-06-08 06:28:24
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Dariusz Zygmunt napisał:
    > Zupełnie inną sprawą jest to, że żaden z operatorów nie prowadzi żadnej
    > polityki lojalnościowej, co sugeruje że tak naprawdę nie ma między nimi
    [...]

    A dziś słyszałem reklamę, w której Cyfra+ obiecuje abonentom pozostałych
    platform lepsze warunki, jeśli zgodzą się przejść do C+. Jest to jakaś
    forma polityki lojalnościowej... wobec nie swoich klientów ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 44. Data: 2009-06-08 08:31:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h0ib22$3s9$2@polsl.pl...
> [...]

    >A dziś słyszałem reklamę, w której Cyfra+ obiecuje abonentom pozostałych
    >platform lepsze warunki, jeśli zgodzą się przejść do C+.

    Ciekawe.
    A jak to zrobić?

  • 45. Data: 2009-06-08 10:43:54
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ciekawe.
    > A jak to zrobić?

    Nie wiem, nie słuchałem dokładnie, jako że nie jestem abonentem żadnej
    platformy (w przypadku TnK trudno mówić o abonamencie). Obiecują tylko
    lepsze warunki i ciekawszą ofertę.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 46. Data: 2009-06-08 10:47:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Nie wiem, nie słuchałem dokładnie, jako że nie jestem abonentem żadnej
    > platformy (w przypadku TnK trudno mówić o abonamencie). Obiecują tylko
    > lepsze warunki i ciekawszą ofertę.

    cyfra nie ma lepszej, jest droga.
    może dają upusty po okazaniu rachunku z innej platformy,
    dowiem się u kolegi w sklepie.

    pawell

  • 47. Data: 2009-06-08 10:53:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > cyfra nie ma lepszej, jest droga.

    Zależy czego potrzebujesz.
    Tego co jest np. w Multipakiecie nikt inny nie ma, więc i wyboru nie ma.

  • 48. Data: 2009-06-08 14:17:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 10:41:17 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):
    > Bo na tym zyskam. Business is business.

    Pięknie swego czasu Idea załatwiła takich cwaniaczków. Powypowiadali umowy
    przy okazji zmiany regulaminu, nikt im problemów z tego tytułu nie robił.
    Ale gdy chcieli na nowo podpisać umowy... Idea przywaliła maksymalną możliwą
    kwotę kaucji za telefony :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 49. Data: 2009-06-08 14:42:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > przy okazji zmiany regulaminu, nikt im problemów z tego tytułu nie robił.
    > Ale gdy chcieli na nowo podpisać umowy... Idea przywaliła maksymalną

    Cholernie na tym zapewne zyskali.
    Pewnie to, że klienci do innych sieci poszli.
    Bez łaski - jak ktoś mojej kasy nie chce, to kij mu w oko.

  • 50. Data: 2009-06-08 15:00:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 16:42:34 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Cholernie na tym zapewne zyskali.
    > Pewnie to, że klienci do innych sieci poszli.

    Nie klienci tylko banda cwaniaków.

    > Bez łaski - jak ktoś mojej kasy nie chce, to kij mu w oko.

    Na co kasa od cwaniaka, który tylko kombinuje jak tu nie zapłacić?
    Już nie mówiąc o tym, że Idea/Orange zachowuje się najuczciwiej wobec swoich
    klientów (porównując do pozostałych operatorów GSM)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944