  • 101. Data: 2009-06-17 01:51:17
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: z <z...@g...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Pojęcie "realnego kosztu usługi" odeszło w ekonomiczny niebyt razem z
    > komunizmem :-) Usługa {w warunkach wolnego rynku} jest warta tyle, ile
    > zgadza się za nią zapłacić każdy z klientów, ani mniej ani więcej.
    >
    > Jedyną możliwością wpłynięcia na usługodawcę {o ile swoją działalnością nie
    > łamie prawa} jest nie korzystanie z jego usług :-)

    Dajcie już spokój!!!
    Są przepisy prawne i są umowy a moralnością proszę sobie gęby nie
    wycierać bo w tym kontekście jest to co najmniej nie stosowne.
    Jeszcze jakiś operator to czytający dostanie szoku kulturowego :-)
    Klient postępuje zgodnie z prawem i "cfaniak" operator też.

  • 102. Data: 2009-06-17 08:44:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jednych pozyska, innych straci.

    Ale w statystykach podaje, ile zyskał. Ile stracił to tajemnica... ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 103. Data: 2009-06-17 08:47:04
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik vari napisał:
    > Operator i tak jest na silniejszej pozycji

    A więc nie ma równowagi.

    > więc nawet jeśli nie ma tu równowagi to nie abonent powinien być
    > obiektem rozważań moralnych w sytuacji gdy to operator układa
    > regulamin, dysponuje prawnikami, pieniędzmi itp.

    Trochę mi się przypomina z dawnych czasów rozważanie z PO
    (przysposobienie obronne) na temat wojen sprawiedliwych i
    niesprawiedliwych. ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 104. Data: 2009-06-17 09:19:55
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]

    Trochę mi się przypomina z dawnych czasów rozważanie z PO
    (przysposobienie obronne) na temat wojen sprawiedliwych i

    -----

    Jak by nie było to są wojny obronne i zaczepne.
    Są też uczestnicy słabsi i silniejsi.
    Abonent jest tym słabszym i trudno odmówić mu w omawianej sprawie statusu
    "działań obronnych".
    Atakujacy jest silniejszy ale np pogoda mu nie sprzyja (w tym wypadku
    uprawnienie abonenta do wypowiedzenia).
    vari

  • 105. Data: 2009-06-17 10:54:26
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik vari napisał:
    > Atakujacy jest silniejszy ale np pogoda mu nie sprzyja (w tym wypadku
    > uprawnienie abonenta do wypowiedzenia).

    Kto by pomyślał, że warunki atmosferyczne mogą być narzędziem
    wymierzania sprawiedliwości społecznej ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 106. Data: 2009-06-17 17:10:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Cze, 21:28, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Hej
    >
    > Wlasnie dzisiaj w skrzynce pocztowej znalazlem list od N. Zmieniaja
    > regulamin :D A wiec mozna skorzystac z prawa do rezygnacji z uslugi
    > (rozwiazania umowy przed terminem) bez kar umownych :)

    I update z mojej strony:

    W weekend w punkcie sprzedazy Nki zlozylem pisemo ze nie akceptuje
    zmian w regulaminie.

    A dzisiaj telefon od Nki, z propozycja podpisania nowej umowy +
    wyslania nowego dekodera kurierem. Proponuja promocje "prezenty",
    czyli tak jak wczesniej pisalem: 12 mies cyro, przez 6 mies wszystkie
    pakiety za 38 zl, przez pierwsze 2 miesiace HBO, Cinemax, Filmbox
    gratis.

    Czysty zysk.
    Pytanie czemu nie zaproponowali mi tego przy wysylaniu nowego
    regulaminu (zostan z nami, a dostaniesz...). Oszczedzili by sobie na
    kosztach nowego dekodera, kuriera itd.
    Widac za male straty generuja ;-)

    Podrawiam
    Rafal

  • 107. Data: 2009-06-17 19:38:39
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Rafal M pisze:

> [...]
    > Pytanie czemu nie zaproponowali mi tego przy wysylaniu nowego
    > regulaminu (zostan z nami, a dostaniesz...). Oszczedzili by sobie na

    Pewnie jakby kazdy dostal taka oferte to kazdy by skorzystal, a
    widocznie wyszli z zalozenia ze mimo wszystko nie kazdy zrezygnuje :)

  • 108. Data: 2009-06-17 22:12:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Mane pisze:

    > Pewnie jakby kazdy dostal taka oferte to kazdy by skorzystal, a
    > widocznie wyszli z zalozenia ze mimo wszystko nie kazdy zrezygnuje :)

    Zadzwoniłem dziś po raz kolejny ;)

    Zaproponowano w zamian za zostanie przedłużenie oferty
    "prezenty" na tyle , na ile bym je dostał podpisując nową umowę.
    Po prostu wciskają "wrazie co" aktualną promocję na której się
    jedzie poprzez jej odnowienie.

    Muysze jeszcze policzyć, czy opłaca mi się wypowiedzieć umowę i
    wziąc dekoder z nagrywarką, czy też pozostać na tych
    zaproponowanych warunkach i wziąć dekoder za 350 PLN
    6008

  • 109. Data: 2009-06-18 14:32:16
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Cze, 00:12, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > "prezenty" na tyle , na ile bym je dostał podpisując nową umowę.
    > Po prostu wciskają "wrazie co" aktualną promocję na której się

    To widac zmienili polityke. Jak ja dzwonilem zaraz po otrzymaniu
    poczta nowego regulaminu to nic mi nie chcieli dac, w zamian za
    lojalnosc.

    Pozdrawiam
    Rafal