  • 51. Data: 2009-06-08 15:35:14
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Cze, 16:17, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Pięknie swego czasu Idea załatwiła takich cwaniaczków. Powypowiadali umowy
    > przy okazji zmiany regulaminu, nikt im problemów z tego tytułu nie robił.
    > Ale gdy chcieli na nowo podpisać umowy... Idea przywaliła maksymalną możliwą
    > kwotę kaucji za telefony :)

    To jest jeszcze Plus, Era, Play, do tego prepaidy ;)
    Akurat gdzie jak gdzie, ale akurat oferty operatorow GSM sa prawie
    identyczne ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 52. Data: 2009-06-08 15:37:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Cze, 17:00, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Na co kasa od cwaniaka, który tylko kombinuje jak tu nie zapłacić?

    Jak to klient (cwaniak) kombinuje jak by tu nie zaplacic? Przeciez to
    nie klient zmienial regulamin ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 53. Data: 2009-06-08 18:40:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie klienci tylko banda cwaniaków.

    Czyli wszyscy którzy mają odrobinę oleju i nie lubią być dymani?

    > Na co kasa od cwaniaka, który tylko kombinuje jak tu nie zapłacić

    Więcej jak musi - zapomniałeś dodać.
    Wiem, że łatwiej jeleni doić, ale bycie jeleniem nijak nie jest powodem do
    chwały.
    Raczej do wstydu.

    > Już nie mówiąc o tym, że Idea/Orange zachowuje się najuczciwiej wobec
    > swoich
    > klientów (porównując do pozostałych operatorów GSM)...

    TPSA?
    Akurat.
    BTW: do Play żadnych zastrzeżeń nie mam.
    Orange pewnie ma. ;-)

  • 54. Data: 2009-06-08 19:23:51
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Cze, 20:40, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > BTW: do Play żadnych zastrzeżeń nie mam.

    Tak OT: zeby tylko juz ta oplate interkonektowa wyrownali. Bo teraz
    niestety wybierajac Playa, skazujesz innych na 2-3 krotne koszta
    polaczen do Ciebie :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 55. Data: 2009-06-08 22:08:12
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 08 czerwiec 2009 08:28, Bartłomiej Zieliński wyraził
    następujacą opinię:

    > A dziś słyszałem reklamę, w której Cyfra+ obiecuje abonentom pozostałych
    > platform lepsze warunki, jeśli zgodzą się przejść do C+.

    Ja też słyszałem to dopiero dziś, chyba ruszyli z tą reklamą na wieść o
    działaniach N-ki :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 56. Data: 2009-06-08 22:09:13
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 08 czerwiec 2009 10:31, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    > wiadomości news:h0ib22$3s9$2@polsl.pl...

    > Ciekawe.
    > A jak to zrobić?

    No bez przesady! Skontaktuj się z C+ :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 57. Data: 2009-06-08 22:33:58
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 08 czerwiec 2009 16:42, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Cholernie na tym zapewne zyskali.
    > Pewnie to, że klienci do innych sieci poszli.

    Podpisując umowę zgadzasz się na określone warunki, jeśli warunki zmieniają
    się na mniej korzystne to możesz od nich odstąpić - masz do tego pełne
    prawo, ale jeśli ponownie zgadzasz się na te same, podobno gorsze warunki,
    to znaczy że chcesz firmę wykorzystać {na promocji}.
    Dlaczego więc firma ma nie wykorzystać Ciebie {na kaucji}? :-)

    > Bez łaski - jak ktoś mojej kasy nie chce, to kij mu w oko.

    No i słusznie - tylko czemu Cię to tak irytuje? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 58. Data: 2009-06-09 00:16:29
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

> [...]
    > uporczywie korzystasz z uslug operatora, ktorego opisujesz jedynie
    > negatywnie ? dla mnie to kompletnie niezrozumiale, jesli nie podobaja mi sie
    > czyjes zagrywki, to go wysylam na drzewo, a nie podpisuje kolejna umowe

    > to wylacznie sprawa operatora, jak traktuje swoich klientow
    > jezeli ktos podpisuje umowe i godzi sie na jej postanowienia, to nie ma
    > prawa krytykowac operatora za to, ze komus innemu proponuje lepsze warunki
    > ponadto, jesli stalych klientow traktuje zle, to wracamy do punktu
    > pierwszego, czyli po co korzystac z jego uslug ?

    Tak gdzieś z 5 lat temu też miałem podobne zdanie.
    Niestety po kontaktach z różnymi firmami (tp, gsm, banki) mi przeszło.
    Te wszystkie instytucje wykorzystują jak tylko mogą każdy szczegół
    prawny żeby tylko naciągnąć klienta. Nie mają żadnego wstydu i honoru.
    I jeszcze bezczelnie wmawiają Ci że automatyczne przedłużanie UMOWY NA
    CZAS OKREŚLONY jest dla Twojej wygody a język polski nic nie znaczy.
    Musisz na każdym kroku pilnować już nie tylko terminów i zapisów dla
    Ciebie korzystnych ale (o zgrozo) czy operator nie ma przypadkiem w d...
    zapisów umowy którą sam spreparował.
    Jak to już tu powiedziano "To jest wojna" i nie ja tu jestem agresorem.

  • 59. Data: 2009-06-09 06:12:31
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Nie klienci tylko banda cwaniaków.

    Wypraszam sobie takie określenie również mnie !
    Jestem klientem i zdarzało mi się zerwać umowę z powodu zmiany regulaminu.
    Ponieważ.... właśnie Prawo Telekomunkacyjne mi to umożliwia a operator zna
    to prawo i TAKŻE JEST ŚWIADOMY podpisując umowę ze mną.
    Jeśli się boi to niech nie podpisuje.
    Zaznaczam, że byly to umowy inne niż GSM i żaden operator nic mi nie
    dotował.
    Po prostu w międzyczasie zmniejszył ceny dla nowych klientów (wolno mu) to
    ja skorzystałem z okazji (wolno mi) jaką daje prawo tego kraju.
    Jeżeli ja jestem cwaniakiem to kim są operatorzy ?
    Oni zawierają długie umowy (ale pewnie powiesz "widziały galy co brały") a
    potem obniżają ceny.
    Ale ja również mogę operatorowi powiedzieć "widziały gały co brały" bo
    podpisuje ze mną umowę "pod rządami" takiego a nie innego Prawa
    Telekomunikacyjnego.
    A pracowałem (co prawda jako technik ale też się napatrzyłem "praktyk
    postępowania z klientem") u dużego operatora.
    Pracowałem, dlatego wiem co się tam dzieje i jak obywatel powinen się
    zabezpieczyć.
    Otóż ja zaraz po zawarciu umowy na czas określony, wysyłam ZGODNIE Z
    ODPOWIEDNIM PARAGRAFEM Regulaminu, "zawiadomienie" czy "oświadczenie"
    (najpierw patrzę jak to operator w swoim regulaminie nazywa i zreztą
    powołuję się na konkretny artykuł).
    To oświadczenie o braku woli kontynuowania umowy po upływie okresu na jaki
    jest zawarta.
    Oczywiscie jeśli regulamin nie pzewoduje formy to idę do jakiegoś punktu
    operatora i składam to w dwóch egzemlazach.
    Na kopii, ktorą zabieram, stawiają pieczęć, piszą datę i podpisuje się
    pracownik.
    Potem to pieczołowicie trzymam.
    Gdy regulamin (i kto tu jest cwaniakiem) przewiduje tylko formę listu
    poleconego to wysyłam ZPO na zwrtoce dopisując jaka jest treść (jednym
    słowem lub frazą).
    Potem dzwonię na Infolinię (za tydzień czy dwa) i nagrywajac rozmowę, pytam
    czy otrzymali (czasem jeśli się uda proszę o pzeczytanie treści).
    I miałem taką przygodę z Multimo.
    Poszło listem poleconym a potem nagrałem że doszło i nawet treść przeczytał
    z ekranu konsultant.
    Gdy umowa się skończyła, net działal dalej.
    Twierdzili że nie mają mojego oswiadczenia.
    I owo nagranie spowodowało, że oswiadczenie w cudowny sposób się znalazło.
    Zresztą podobną sytuację miałem z TP ale tam miałem na papierze kopię (bo
    składałem papier w Telepunkcie).
    Też twierdzili, że abonent, któego byłem pelnomocnikiem nie składał
    rezygnacji z telefonu stacjonarnego.
    No to ja wyciągam pismo (kopię kopii) i dołączam do mojego pisma że owszem
    mają rezygnację co sami tu poświadczyli.
    No i też "znalazła się" rezygnacja i okazała skuteczna.
    A to nie jedyne przypadki.
    Dlatego mam taką aplikację calcorder.exe , która nagrywa rozmowy poprzez
    softmodem ( tak używany do faksów).
    I jeśli dzwonię do jakiegoś operatora to rozmowę zapisuj do pliku (potem
    idzie to na CD-R innymi okresowo archiwizowanymi dokumentami).
    Z perspektywy czasu widzę, że to w Polsce konieczność.
    Na wszelki wypadek bo oczywiscie w wielu wypadkach operator zachował się
    właściwie.
    Ale tych niewłaąściwych przypadków też miałem sporo i nie chcę ryzykować.
    Nakłady są niewielkie wiec opłaca się.
    vari

  • 60. Data: 2009-06-09 06:14:08
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > to znaczy że chcesz firmę wykorzystać {na promocji}.
    > Dlaczego więc firma ma nie wykorzystać Ciebie {na kaucji}? :-)

    A o zmianie zdania na dany temat, Kolega słyszał.
    Moge zmienić zdanie i nikt nie ma prawa mówić o mnie "oszust" czy podobnie
    (jak się nazywa takich klientów w innych postach).
    vari