  • 1. Data: 2009-06-04 10:00:58
    Temat: TVN24 zaprezentuje przekaz holograficzny
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    TVN24, podczas niedzielnego wieczoru wyborczego, po raz pierwszy użyje
    hologramu. Inga Rosińska, korespondentka stacji nadająca z Brukseli, pojawi
    się w studiu obok prowadzącego program Bogdana Rymanowskiego.

    Holograficzna transmisja jest testowana przez TVN24 od kilku tygodni. -
    Uznaliśmy, że najlepszym momentem na jej publiczne zaprezentowanie będzie
    wieczór wyborczy - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Samul, zastępca redaktora
    naczelnego TVN 24. - To będzie technologiczny skok polskiej telewizji -
    zapowiada.

    Hologram w przekazie telewizyjnym zastosowała już CNN. Miało to miejsce w
    listopadzie 2008 roku. Do pionierskiego wywiadu użyto 44 kamer i 20
    komputerów w każdym miejscu, z którego prowadzono transmisję. Obrazy z kamer
    były przetwarzane już w studio w Nowym Jorku. TVN24 nie zdradza technicznych
    szczegółów swojej próby.

    --
    Mark

  • 2. Data: 2009-06-04 13:25:38
    Temat: Re: TVN24 zaprezentuje przekaz holograficzny
    Od: "Krystian" <grupy@_tnij_poligrafia.biz>

    > Holograficzna transmisja jest testowana przez TVN24 od kilku tygodni. -
    A jak to wygląda ?
    Czy oglądając telewizję na zwykłym małym lcd będzie coś niezwykłego ?
    Potrzebne okulary jakieś ?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-06-04 13:49:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Krystian wrote:
    > A jak to wygląda ?
    > Czy oglądając telewizję na zwykłym małym lcd będzie coś niezwykłego ?
    > Potrzebne okulary jakieś ?

    W AMeryce to wygląda tak :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=thOxW19vsTg
    A robią to tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=FD2362cHM_U

    A w TVN24? Pożyjemy, zobaczymy...

    M.

  • 4. Data: 2009-06-04 20:53:52
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 15:25:38 +0200, Krystian napisał(a):

    > A jak to wygląda ?
    > Czy oglądając telewizję na zwykłym małym lcd będzie coś niezwykłego ?
    > Potrzebne okulary jakieś ?

    Mysle, ze co nieco pomyliles przekaz holograficzny z obrazem 3-D :)

    --
    Mark

  • 5. Data: 2009-06-05 06:41:23
    Od: "Krystian" <grupy@_tnij_poligrafia.biz>

    > Mysle, ze co nieco pomyliles przekaz holograficzny z obrazem 3-D :)

    Rzeczywiście pomyliłem :)
    Wyobrażałem sobie coś o gorszych parametrach, ale u mnie w domu :)

  • 6. Data: 2009-06-05 12:23:44
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał w wiadomości

    > W AMeryce to wygląda tak :-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=thOxW19vsTg

    no patrzcie, ktoś tu ściemnia... imperator w Gwiezdnych Wojnach był bardziej
    niebieski... :)
    widać teraz już lepszejsza technika...

    ZeN

  • 7. Data: 2009-06-05 15:00:49
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    ZeN pisze:

    > no patrzcie, ktoś tu ściemnia... imperator w Gwiezdnych Wojnach był
    > bardziej niebieski... :)
    > widać teraz już lepszejsza technika...

    A księżniczka Leia była całkiem malutka przecież.
    To wszystko nićmi grubymi szyte jest.

    --
    maciek

  • 8. Data: 2009-06-05 15:51:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mark wrote:
> [...]
    > transmisję. Obrazy z kamer były przetwarzane już w studio w Nowym
    > Jorku. TVN24 nie zdradza technicznych szczegółów swojej próby.

    marketingowe pierdoły,

    to ma tyle wspólnego z hologramem co szynka z mięsem.

  • 9. Data: 2009-06-06 06:43:52
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    > marketingowe pierdoły,
    >
    > to ma tyle wspólnego z hologramem co szynka z mięsem.

    Chyba sam jesteś pierdoła, bo...szynka z mięsem MA 100% WSPÓLNEGO, CZYLI
    WSZYSTKO WSPÓLNE !

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4134 (20090605) __________

  • 10. Data: 2009-06-06 06:59:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    axel wrote:

    > Chyba sam jesteś pierdoła, bo...szynka z mięsem MA 100% WSPÓLNEGO, CZYLI
    > WSZYSTKO WSPÓLNE !

    tja błysnąłeś inteligencją :) pewnie po maturze od Giertycha :)

    to jest ironiczne stwierdzenie zrozumiałe dla inteligentnego człowieka który
    wie że popularna szynka to jakieś 30% mięsa a reszta to dodatki, soja, woda
    z solanką itp... w sumie to produkt prawie wegetariański.