  • 31. Data: 2009-06-06 17:32:14
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik brum napisał:
    > osobiscie wole rownac do lepszych, a nie gorszych i fakt, ze ktos stara sie
    > mnie ocyganic (pardon: wyromowac) nie jest dla mnie powodem do lustrzanego
    > zachowania, tylko do pozegnania sie z takowym indywiduum

    I chwała Ci za to, ale pytanie, ile osób postępuje podobnie? 1%? Wszak
    nie od dziś wiadomo, że ryba psuje się od głowy. A głowa to władza...
    choć ta czasem zachowuje się, jakby znajdowała się właśnie po przeciwnej
    stronie tułowia ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 32. Data: 2009-06-06 19:41:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h0e96o$asv$1@polsl.pl...
    Użytkownik brum napisał:
> [...]
    > sie mnie ocyganic (pardon: wyromowac) nie jest dla mnie powodem do
    > lustrzanego zachowania, tylko do pozegnania sie z takowym indywiduum

    Za co?
    Że się sam wypina jak go rąbią?
    Głupota jest chwalebna?

  • 33. Data: 2009-06-06 22:07:57
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 05 czerwiec 2009 09:19, gasper wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego ma byc bez dekodera? jak już to przez jakiś czas może mieć 2
    > sztuki

    Jak jest "na wypowiedzeniu" to nie może korzystać z żadnych promocji :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 34. Data: 2009-06-06 22:18:18
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Cze, 00:07, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> wrote:

    > Jak jest "na wypowiedzeniu" to nie może korzystać z żadnych promocji  :-)

    Zawsze mozna wziasc na druga osobe ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 35. Data: 2009-06-06 22:21:42
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela 07 czerwiec 2009 00:18, Rafal M wyraził następujacą opinię:

    Albo na ukradziony komuś dowód ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 36. Data: 2009-06-06 22:44:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Cze, 00:21, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> wrote:

    > Albo na ukradziony komuś dowód  ;-)

    Wiesz to juz przesada...
    Wiekszosc gospodarstw domowych jest wiecej jak jedno osobowa. Wiec
    moje rozwiazanie nie stanowi zadnego problemu.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 37. Data: 2009-06-06 23:07:45
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela 07 czerwiec 2009 00:44, Rafal M wyraził następujacą opinię:

    > Wiesz to juz przesada...

    Przesadą jest to całe kombinowanie "jak tu się załapać na promocję".
    Umowy są tak skonstruowane, że tak czy inaczej N-ka na tym nie straci, więc
    po co się "szarpać"? :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 38. Data: 2009-06-07 04:55:13
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Głupota jest chwalebna?

    Głupota jako taka - nie. Ale zazwyczaj, jeśli postawisz obok siebie
    uczciwego i cwaniaka, wygra (niestety nie zawsze czysto) ten drugi. I
    nie tylko dlatego, że uczciwość często graniczy z naiwnością.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 39. Data: 2009-06-07 09:27:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h0fh7b$5m9$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Głupota jest chwalebna?

    >Głupota jako taka - nie. Ale zazwyczaj, jeśli postawisz obok siebie
    >uczciwego i cwaniaka

    Tu nie ma konkurencji pomiędzy uczciwym a cwaniakiem, a pomiędzy sierotą
    życiową dającą się rąbać nadawcy, a kimś asertywnym, kto o swoje interesy
    potrafi zadbać.

  • 40. Data: 2009-06-07 15:21:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Cze, 01:07, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> wrote:

    > Przesadą jest to całe kombinowanie "jak tu się załapać na promocję".
    > Umowy są tak skonstruowane, że tak czy inaczej N-ka na tym nie straci, więc
    > po co się "szarpać"?  :-)

    Jakie kombinowanie? Po prostu jako "nowy" klient dostane
    korzystniejsza dla mnie oferte. A kombinowania praktycznie nie ma.

    Nka nie straci, ale mniej zyska.

    Pozdrawiam
    Rafal