eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaNka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji! › Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
  • Data: 2009-06-09 00:16:29
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    brum pisze:

    > po pierwsze - skoro postrzegasz biznes jako partnerstwo, to dlaczego tak
    > uporczywie korzystasz z uslug operatora, ktorego opisujesz jedynie
    > negatywnie ? dla mnie to kompletnie niezrozumiale, jesli nie podobaja mi sie
    > czyjes zagrywki, to go wysylam na drzewo, a nie podpisuje kolejna umowe

    > to wylacznie sprawa operatora, jak traktuje swoich klientow
    > jezeli ktos podpisuje umowe i godzi sie na jej postanowienia, to nie ma
    > prawa krytykowac operatora za to, ze komus innemu proponuje lepsze warunki
    > ponadto, jesli stalych klientow traktuje zle, to wracamy do punktu
> [...]

    Tak gdzieś z 5 lat temu też miałem podobne zdanie.
    Niestety po kontaktach z różnymi firmami (tp, gsm, banki) mi przeszło.
    Te wszystkie instytucje wykorzystują jak tylko mogą każdy szczegół
    prawny żeby tylko naciągnąć klienta. Nie mają żadnego wstydu i honoru.
    I jeszcze bezczelnie wmawiają Ci że automatyczne przedłużanie UMOWY NA
    CZAS OKREŚLONY jest dla Twojej wygody a język polski nic nie znaczy.
    Musisz na każdym kroku pilnować już nie tylko terminów i zapisów dla
    Ciebie korzystnych ale (o zgrozo) czy operator nie ma przypadkiem w d...
    zapisów umowy którą sam spreparował.
    Jak to już tu powiedziano "To jest wojna" i nie ja tu jestem agresorem.