eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaNka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji! › Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
  • Data: 2009-06-09 11:22:51
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A o zmianie zdania na dany temat, Kolega słyszał.
    > Moge zmienić zdanie i nikt nie ma prawa mówić o mnie "oszust" czy podobnie
    > (jak się nazywa takich klientów w innych postach).

    dla jednych nazywa sie to cwaniactwo, dla innych "zmiana zdania", ale
    jakiekolwiek eufemizmy nie zmieniaja istoty sprawy
    chcesz rozwiazac umowe po zmianie regulaminu ? Twoje prawo, nowe zapisy moga
    Ci sie nie podobac
    ale zgadzanie sie na te same zapisy dzien pozniej lub wczesniej to wlasnie
    cwaniactwo

    postepowanie operatorow nie ma tu nic do rzeczy
    okradanie zlodzieja to kradziez taka sama jak kazda inna, wiec
    usprawiedliwanie sie typu "czuje sie oszukany, bo ktos ma lepsza oferte"
    wiecej ma wspolnego z moralnoscia kalego nic cywilizowanego czlowieka