eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaNka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji! › Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
  • Data: 2009-06-08 22:33:58
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek 08 czerwiec 2009 16:42, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Cholernie na tym zapewne zyskali.
    > Pewnie to, że klienci do innych sieci poszli.

    Podpisując umowę zgadzasz się na określone warunki, jeśli warunki zmieniają
    się na mniej korzystne to możesz od nich odstąpić - masz do tego pełne
    prawo, ale jeśli ponownie zgadzasz się na te same, podobno gorsze warunki,
    to znaczy że chcesz firmę wykorzystać {na promocji}.
    Dlaczego więc firma ma nie wykorzystać Ciebie {na kaucji}? :-)

    > Bez łaski - jak ktoś mojej kasy nie chce, to kij mu w oko.

    No i słusznie - tylko czemu Cię to tak irytuje? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E