eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 11. Data: 2015-02-01 17:16:30
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." en40299s62bq$....@4...net

    > Tylko ... ja juz nic nie rozumiem. Ile tych SMS bylo, co Eneuel
    > reklamowal, a co mu odpowiedzieli.
    > Jesli napisal tak jak na newsach potrafi sie zaprezentowac, to wcale
    > sie nie dziwie ze Orange nie zrozumial.


    Oto i treści. Pomijam nazwisko matki i nazwiska doradców
    (wraz z ,,poważaniami itd.) a numer telefonu matki
    zastępuję innymi znakami -- xxxxxxxxx.


    (E) to mój list; (N) to odpowiedź Nju.







    (E) Pierwszy mój list w tej sprawie:

    Choć nie wysyłam SMSów -- naliczają Państwo 9 groszy.

    (N) Odpowiedź:

    W odpowiedzi na zgłoszenie nr 1471854972 informuję o rozpatrzeniu sprawy.
    Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na kwotę 0,09 zł.
    Każda karta SIM posiada unikalny numer na podstawie, którego identyfikowane są
    zdarzenia, w związku
    z powyższym pomyłki w tym zakresie nie mogą mieć miejsca. Udzielając powyższej
    odpowiedzi opieramy się
    na zapisach systemowych, rejestrujących zrealizowane zdarzenia.
    Orange Polska S.A nie posiada uprawnień by oceniać, czy dane zdarzenie zostało
    wykonane świadomie, czy też
    przez przypadek. Nie posiadamy możliwości sprawdzenia czy znajomość wybieranego
    połączenia, jest świadomą
    decyzją Abonenta, czy wynikiem nieświadomego działania. W ramach zawartej Umowy,
    Abonent ma
    zagwarantowany stały dostęp do sieci telekomunikacyjnej, a przez to swobodę w
    korzystaniu z usług oferowanych
    przez sieć nju mobile. Orange Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za skutki
    używania karty SIM przez
    Abonenta jak i osoby trzecie, które mogły mieć dostęp do telefonu, oraz za
    ewentualne uszkodzenia lub
    nieprawidłowe ustawienia aparatu telefonicznego.
    Z uwagi na fakt, iż nie stwierdziliśmy nienależytego rozliczenia usług
    telekomunikacyjnych, nie mamy podstaw do
    uznania wniesionej reklamacji i anulowania poprawnie naliczonych opłat
    Wyrażam nadzieje, że przekazane wyjaśnienia okażą się wystarczające.

    (E) Mój drugi list:

    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471854972 z dnia wczorajszego.




    Nju> Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na
    kwotę 0,09 zł.

    Zestawienie> 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09





    Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    Imię Nazwisko

    Postscriptum: Dziękuję za szybką odpowiedź.

    -=-

    Szybko odpowiedziano, więc podziękowałem za szybkość.

    -=-

    (N) Temat: odpowiedź w sprawie reklamacji zarejestrowan ej 28 stycznia 2015 r.,
    dotyczącej numeru 662234164.
    Witam,
    W odpowiedzi na skierowane do naszego Biura zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
    zgłoszona przez Panią nieprawidłowość
    w rozliczeniu opłat naliczonych w rachunku z 19.01.2015 r. została poddana
    ponownej weryfikacji. Potwierdzamy, że ponowna
    analiza naliczeń nie stwierdza nieprawidłowości. Opłaty za zrealizowane z Pani
    numeru usługi zostały rozliczone zgodnie
    z obowiązującą ofertą.
    Wyjaśniam, że faktury VAT wystawiane są za miesięczny okres rozliczeniowy. W Pani
    przypadku okres rozliczeniowy obejmuje
    cykl billingowy rozliczny w okresie od 19-go do 18-go każdego miesiąca.
    Kwestionowana przez Panią pozycja na rachunku
    szczegółowym dotyczy wiadomości SMS wysłanej w dniu 19.12.2014 r. Zgodnie z
    obowiązującym Panią cyklem billingowym,
    opłata za powyższe zdarzenie została uwzględniona w rachunku z 19.01.2015 r.
    Potwierdzamy, że kwestionowana wiadomość SMS została wysłana z karty SIM
    przypisanej do Pani numeru. Jako Operator nie
    ponosimy odpowiedzialności za sposób użytkowania karty SIM przez Abonenta. Naszej
    ocenie nie podlega też fakt, czy
    zaistniałe zdarzenie wynikało z celowego działania Abonenta lub było dziełem
    przypadku czy dostępu do telefony osób trzecich.
    Za skutki użytkowania karty SIM odpowiedzialność ponosi Abonent. Z uwagi na
    prawidłowe rozliczenie opłat, nie mamy podstaw
    do ich korekty. Tym samym podtrzymujemy naszą decyzję przedstawioną w odpowiedzi
    z 27.01.2015 r.
    W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko Spółki jest ostateczne, tym samym
    ten etap procesu uznajemy
    za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby
    pojawienie się nowych, istotnych
    dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym
    przedmiocie pozostawimy bez rozpatrzenia.
    Liczymy, że powyższe informacje będą Pani pomocne w zrozumieniu naszej decyzji.

    (E) I mój trzeci list:

    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471897167.

    Proponuję Państwu nawiązanie do tego, co piszę do Państwa.
    Aby ułatwić -- przesyłam snap i ponawiam moją prośbę.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    -=-

    Nigdzie nie proszę o anulowanie opłaty. Chcę wiedzieć, dlaczego Nju uważa,
    iż moja matka wysyła SMSy, skoro ona wg mnie nie wysyła SMSów a jej telefon
    jest zbyt prymitywny, aby mógł wysyłać SMSy samodzielnie. Nie kwestionuję
    opłaty, nie odgrażam się niezapłaceniem i nawet w trakcie rozmawiania
    opłaciłem fakturę w całości -- termin płatności chyba upływa dzisiaj. :)

    Chciałem wiedzieć, na jaki numer wysłano SMS w bieżącym miesiącu.
    (numer, na który wysłano SMS w poprzednim okresie -- znam)

    Czy jest coś dziwnego w szukaniu odpowiedzi dotyczące przyczyny powstania dziwnego
    zdarzenia?


    Namówiłem matkę na Nju, płacę w jej imieniu jej pieniędzmi z jej konta, więc
    chcę wiedzieć, za co Nju pobiera 9 groszy, aby choć móc wytłumaczyć to matce.



    A teraz wyjaśnij -- mnie lub choćby sobie samemu, co
    jest dziwnego (czy niezrozumiałego) w moim pisaniu.

    Nie stosuję podstępów, nie używam dwuznacznych określeń, unikam
    słów zbyt uniwersalnych czy zlepków trudnych do zrozumienia...


    Nie powiem, że absolutnie nad każdym słowem zastanawiam się, ale IMO
    zastanawiam się niemal nad każdym, które piszę/wysyłam. Do Ciebie
    napiszę IMO, ale do Nju nie napiszę. Do Nju napiszę Nju, ale do
    kogoś, kto ni zna Nju nie napiszę ani Nju bez wyjaśnienia, o co mi chodzi.


    To raczej Nju stosuje dziwny język -- tu zbyt patetyczny a na strona WWW zbyt
    frywolny.
    (jeden i drugi mi odpowiada, ale numeru nie poznałem -- masa liter, zero treści)

    -=-

    Matce zachwalałem Nju, innym zachwalałem -- uznałem, że
    muszę opisać sytuację, aby nie chwalić niepotrzebnie/nadmiernie.
    Początkowo było OK.

    W salonach (odwiedziłem wiele salonów Orange, w tym jeden gołdapski)
    Orange także trudno dojść do porozumienia z pracownikami Orange.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....



  • 12. Data: 2015-02-01 18:22:23
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" malj7v$pft$...@n...news.atman.pl

    > Jest jasno i jest dobitnie. Ty być może nie wiesz,jak
    > wygląda wskazana przeze mnie strona WWW ze stanem
    > licznika, ale Nju -- wie. Chciałem na grupie dać
    > link do snapa, ale na snapie jest matki numer
    > telefonu.

    > Mogę obciąć ten numer telefonu i postawić snap.

    Zamazałem numer

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Nju/asdfg.png

    Snap ukazuje bieżący okres z dnia, w którym
    wysyłałem do Nju trzeci list w tej sprawie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 13. Data: 2015-02-01 23:43:40
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 17:16:30 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." en40299s62bq$....@4...net
    >> Tylko ... ja juz nic nie rozumiem. Ile tych SMS bylo, co Eneuel
    >> reklamowal, a co mu odpowiedzieli.
    >> Jesli napisal tak jak na newsach potrafi sie zaprezentowac, to wcale
    >> sie nie dziwie ze Orange nie zrozumial.
    >
    > (E) to mój list; (N) to odpowiedź Nju.
    > (E) Mój drugi list:
    > W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471854972 z dnia wczorajszego.
    > Nju> Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na
    kwotę 0,09 zł.
    >
    > Zestawienie> 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09
    >
    > Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.
    >
    > Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    > stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    > mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    > który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    > tego SMS.


    Chyba zaczalem rozumiec. Strona z paskami pokazuje Ci 1 sms wyslany, a
    Ty jestes przekonany, ze zadnego nie wysylales.
    Zamiast sprawdzic polaczenia biezace, zamiast zglosic bledne dzialanie
    strony, zamiast poczekac na nastepna fakture i billing, to im
    zglaszasz nieprawidlowe naliczanie.
    No to oni sprawdzaja naliczanie, ostatnia wystawiona fakture i
    twierdza ze jest dobrze.

    J.


  • 14. Data: 2015-02-02 00:52:11
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." w...@4...net

    > Chyba zaczalem rozumiec. Strona z paskami pokazuje Ci 1 sms wyslany, a
    > Ty jestes przekonany, ze zadnego nie wysylales.
    > Zamiast sprawdzic polaczenia biezace, zamiast zglosic bledne dzialanie
    > strony, zamiast poczekac na nastepna fakture i billing, to im
    > zglaszasz nieprawidlowe naliczanie.
    > No to oni sprawdzaja naliczanie, ostatnia wystawiona fakture i
    > twierdza ze jest dobrze.

    Być może odtwarzasz ich tok rozumowania.



    Mój tok jest inny.

    19 grudnia o godzinie 16:48 został zaliczony SMS
    okres rozrachunkowy zaczyna się 19 grudnia
    w pierwszych dniach kolejnego okresu mam zaliczony kolejny SMS
    wiem, że matka SMSów nie wysyła a jej telefon
    jest zbyt prymitywny, aby słać samodzielnie

    chcę poznać przyczynę naliczania

    chcę znać numer, dzień i godzinę wysłania kolejnego SMSa
    (są dwa SMSy, zatem nie ma wątpliwości, który jest kolejny)

    Moje rozumowanie jest takie:

    jeśli ten drugi/kolejny jest wysłany 19 stycznia około godziny
    16:48 na numer xxxxxxxxx to być może jest włączona jakaś płatna
    usługa (bo raczej przede wszystkim Nju wie, kiedy rozpoczyna
    się kolejny okres)

    jeśli jest włączona jakaś płatna usługa, może warto ją zdezaktowować

    Wprawdzie Nju wyjaśnia, że SMS z 19 grudnia wg Nju został wysłany,
    jednak z rozpędu pytam o numer i czas wysłania kolejnego SMSa, aby
    przekazać ten numer mojej matce, ale moja prośba zostaje zignorowana.

    -=-

    Moja prośba jest jasna -- chcę poznać numer telefonu
    na który wysłano kolejny SMS i czas wysłania SMSa.
    Informacja ta jest dla mnie potrzebna.

    Nju może odmówić, ale tego nie czyni, lecz automagicznie rzuca
    standardową (najwyraźniej standardową) odpowiedź, na dodatek
    raczej utrzymaną w tonie nieprzyjemnym.

    -=-

    IMO Twoje zachowanie jest podobne do zachowania SSR Marty
    Kiszowary -- ,,każą'' Ci coś uczynić, więc uważasz siebie
    za nieszczęśnika i męczennika, po czym pokazujesz groźne ;) pazury.


    IMO:

    -- albo pracuj, alb ustąp miejsca komuś innemu
    -- pyta Cię ktoś o coś, więc albo odpowiedź,
    albo jednoznacznie odmów udzielenia odpowiedzi

    -=-


    A teraz rozkładajmy Twoje pisanie:

    > Chyba zaczalem rozumiec.

    Nie jesteś pewien tego, czy już zacząłeś?

    > Strona z paskami pokazuje Ci 1 sms wyslany, a
    > Ty jestes przekonany, ze zadnego nie wysylales.

    Nie o mnie chodzi, ale o matkę. Nie znam jej przekonań.
    Wiem, że matka nie wysyła SMSów a jej telefon raczej
    nie jest zbytnio uzdolniony. Być może matka udostępnia
    komuś swój telefon? Jeśli udostępnia -- może warto matce
    powiedzieć zawczasu, że SMSy są płatne, czasami nawet
    opłaty są wysokie,...

    > Zamiast sprawdzic polaczenia biezace,

    A co masz na swej myśli?
    Co to jest połączenie bieżące?

    > zamiast zglosic bledne dzialanie strony,

    Dlaczego mam zgłaszać, skoro wg mnie strona nie działa błędnie?
    Do głowy mi nie przyszło, że strona działa błędnie. I nawet nadal
    (pomimo twojej sugestii) uważam, że strona nie działa błędnie. Na
    jakiej podstawie twierdzisz,że być może strona działa błędnie?

    > zamiast poczekac na nastepna fakture i billing,

    Następna faktura będzie za miesiąc, nie za kilka dni.
    A gdy będzie -- być może będzie kolejny SMS. Być może
    ten kolejny nie będzie za 9 groszy, ale za 9 plnów,
    albo i droższy?...

    > to im zglaszasz nieprawidlowe naliczanie.

    Nie zgłaszam nieprawidłowego naliczania.

    > No to oni sprawdzaja naliczanie, ostatnia wystawiona
    > fakture i twierdza ze jest dobrze.

    Z tym mogę zgodzić się -- tak twierdzą.




    A teraz odpowiedz na moje pytania:

    na jaki numer i kiedy wysłano kolejny (czyli w bieżącym okresie) SMS

    Pojmuję, że wg Ciebie nie ma kolejnego SMSa, ale IMO to Ty błądzisz, nie strona.

    Dlaczego strona miałaby wskazywać stan sprzed wystawienia
    faktury, skoro zwykle wskazuje aktualne dane?

    Nawet jeśli strona pokazuje nieaktualne dane
    (w co wątpię) można chyba o tym napisać wprost.


    Aby było jasne -- strona nadal pokazuje ten SMS.
    Właśnie za chwilę to sprawdzę. ;)

    Wiesz, co to elipsa w literaturze/poezji? ;)
    (czym jest elipsa?)

    Opera ładuje się powoli, ssąc masę informacji do masy swych okienek/zakładek/stron...
    Tracę czas na to sprawdzanie, ale sprawdzę...
    RAMek mało -- WXP może zawalić się... Poza Operą są inne obciążniki RAMkowe...
    Ale sprawdzę -- specjalnie dla Ciebie. ;)

    Jeśli strona nie pokaże naliczenia SMS -- oczywiście o tym napiszę.
    (czyli podejmuję ryzyko, gdyż wcześniej napisałem, że strona nadal
    pokazuje zaliczenie jednego SMSa, a sprawdzam to dopiero teraz)

    Jeszcze chwila... Strona ładuje się i ładuje...


    Jest!!! Jeszcze nie w kwiecistej ;) oprawie, ale
    widać, że jeden SMS jest naliczony!!! I mam już
    także stronę w wersji finalnej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 15. Data: 2015-02-02 01:08:00
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mame87$muo$...@n...news.atman.pl

    Słowo ;) dopowiedzenia:

    https://www.njumobile.pl/mojekonto/faktury <-- tu są faktury
    https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta <-- tu jest obecny stan konta

    Oczywiście te strony (z fakturami czy stanem
    konta) pokażą się dopiero po zalogowaniu, ale
    adresy tych stron są właśnie takie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 16. Data: 2015-02-02 01:13:28
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 00:52:11 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." w...@4...net
    > Mój tok jest inny.
    > 19 grudnia o godzinie 16:48 został zaliczony SMS
    > okres rozrachunkowy zaczyna się 19 grudnia
    > w pierwszych dniach kolejnego okresu mam zaliczony kolejny SMS

    A gdzie kropka lub przecinek i gdzie podkreslenie lub duze litery na
    KOLEJNE ?

    > chcę poznać przyczynę naliczania
    > chcę znać numer, dzień i godzinę wysłania kolejnego SMSa
    > (są dwa SMSy, zatem nie ma wątpliwości, który jest kolejny)

    No to masz szczegolowy billing operacji biezacych..

    > jeśli ten drugi/kolejny jest wysłany 19 stycznia około godziny
    > 16:48 na numer xxxxxxxxx to być może jest włączona jakaś płatna
    > usługa (bo raczej przede wszystkim Nju wie, kiedy rozpoczyna
    > się kolejny okres)
    > jeśli jest włączona jakaś płatna usługa, może warto ją zdezaktowować

    Moze, ale ... watpie w usluge, ktora kosztuje 9gr miesiecznie.
    Za malo. choc 1 zl + VAT :-)

    > Wprawdzie Nju wyjaśnia, że SMS z 19 grudnia wg Nju został wysłany,
    > jednak z rozpędu pytam o numer i czas wysłania kolejnego SMSa, aby
    > przekazać ten numer mojej matce, ale moja prośba zostaje zignorowana.

    > Moja prośba jest jasna -- chcę poznać numer telefonu
    > na który wysłano kolejny SMS i czas wysłania SMSa.
    > Informacja ta jest dla mnie potrzebna.
    >
    > Nju może odmówić, ale tego nie czyni, lecz automagicznie rzuca
    > standardową (najwyraźniej standardową) odpowiedź, na dodatek
    > raczej utrzymaną w tonie nieprzyjemnym.

    No bo ilez razy mozna idiocie odpowiadac to samo :-)

    Napisal bys wyraznie, ze nie chodzi ci o 19.12, tylko o sms wyslane po
    18.01. Ktorych zreszta moze wcale nie ma.

    >> Chyba zaczalem rozumiec.
    > Nie jesteś pewien tego, czy już zacząłeś?

    Wydaje mi sie ze zaczalem, ale skad mam wiedziec czy dobrze ?
    Bo jak zle, to tylko wydaje :-)

    >> Strona z paskami pokazuje Ci 1 sms wyslany, a
    >> Ty jestes przekonany, ze zadnego nie wysylales.
    >
    > Nie o mnie chodzi, ale o matkę.

    Szczegol nieistotny w sprawie.

    > Nie znam jej przekonań.
    > Wiem, że matka nie wysyła SMSów a jej telefon raczej
    > nie jest zbytnio uzdolniony. Być może matka udostępnia
    > komuś swój telefon? Jeśli udostępnia -- może warto matce
    > powiedzieć zawczasu, że SMSy są płatne, czasami nawet
    > opłaty są wysokie,...

    Zawsze mozna spytac. Jeden SMS sie znalazl i jakos go nie
    kwestionujesz (ten z 19.12).

    >> Zamiast sprawdzic polaczenia biezace,
    > A co masz na swej myśli?
    > Co to jest połączenie bieżące?

    Moje konto/Lista polaczen,

    >> zamiast zglosic bledne dzialanie strony,
    > Dlaczego mam zgłaszać, skoro wg mnie strona nie działa błędnie?
    > Do głowy mi nie przyszło, że strona działa błędnie. I nawet nadal
    > (pomimo twojej sugestii) uważam, że strona nie działa błędnie. Na
    > jakiej podstawie twierdzisz,że być może strona działa błędnie?

    Bo sie znam troche na informatyce :-P

    >> to im zglaszasz nieprawidlowe naliczanie.
    > Nie zgłaszam nieprawidłowego naliczania.

    A co stoi w pierwszych slowach twojego listu ?

    > A teraz odpowiedz na moje pytania:
    > na jaki numer i kiedy wysłano kolejny (czyli w bieżącym okresie) SMS

    A skad ja mam wiedziec ?

    > Pojmuję, że wg Ciebie nie ma kolejnego SMSa, ale IMO to Ty błądzisz, nie strona.

    Ja tylko dopuszczam taka mozliwosc.

    > Dlaczego strona miałaby wskazywać stan sprzed wystawienia
    > faktury, skoro zwykle wskazuje aktualne dane?

    Bo sie nie zaktualizowala na przyklad.

    > Nawet jeśli strona pokazuje nieaktualne dane
    > (w co wątpię) można chyba o tym napisać wprost.

    BOK ma ci napisac ? Oni tez twierdza ze dziala swietnie.
    A skad ma wiedziec ze dziala zle, skoro tego im nie napisales ?

    > Opera ładuje się powoli, ssąc masę informacji do masy swych
    okienek/zakładek/stron...
    > Tracę czas na to sprawdzanie, ale sprawdzę...
    > RAMek mało -- WXP może zawalić się... Poza Operą są inne obciążniki RAMkowe...
    > Ale sprawdzę -- specjalnie dla Ciebie. ;)

    Opera powiadasz ... problem moze lezec nie w serwerze strony, ale w
    przegladarce strony :-)

    J.


  • 17. Data: 2015-02-02 03:27:12
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 1cw0dn4ta1tcy.u5gonxu14i94$....@4...net

    >> 19 grudnia o godzinie 16:48 został zaliczony SMS
    >> okres rozrachunkowy zaczyna się 19 grudnia
    >> w pierwszych dniach kolejnego okresu mam zaliczony kolejny SMS

    > A gdzie kropka lub przecinek

    a) 19 grudnia o godzinie 16:48 został zaliczony SMS
    b) okres rozrachunkowy zaczyna się 19 grudnia
    c) w pierwszych dniach kolejnego okresu mam zaliczony kolejny SMS

    > i gdzie podkreslenie

    A po co to podkreslenie?

    > lub duze litery na KOLEJNE ?

    Jw.


    >> chcę poznać przyczynę naliczania
    >> chcę znać numer, dzień i godzinę wysłania kolejnego SMSa
    >> (są dwa SMSy, zatem nie ma wątpliwości, który jest kolejny)

    > No to masz szczegolowy billing operacji biezacych..

    W billingu nie ma obecnych SMSów.
    Albo inaczej -- nie ma dla mnie.
    Być może dla matki -- są, ale nie dla mnie.
    Dla mnie -- dopiero w fakturze.
    Do czasu wystawienia faktury -- billing jest okryty tajemnicą operatora. ;)

    >> jeśli ten drugi/kolejny jest wysłany 19 stycznia około godziny
    >> 16:48 na numer xxxxxxxxx to być może jest włączona jakaś płatna
    >> usługa (bo raczej przede wszystkim Nju wie, kiedy rozpoczyna
    >> się kolejny okres)
    >> jeśli jest włączona jakaś płatna usługa, może warto ją zdezaktowować

    > Moze, ale ... watpie w usluge, ktora kosztuje 9gr miesiecznie.
    > Za malo. choc 1 zl + VAT :-)

    W Orange niektóre ustawienia kosztuję tyle, co zwykły SMS.
    Ustawenie czegoś via WWW -- za freeko.
    Ustawenie tego czegoś via telefon -- koszt SMS.

    Nie mówię, że to twarda reguła, ale cos takiego ,,odkryłem''.
    Nju to część Orange.

    >> Wprawdzie Nju wyjaśnia, że SMS z 19 grudnia wg Nju został wysłany,
    >> jednak z rozpędu pytam o numer i czas wysłania kolejnego SMSa, aby
    >> przekazać ten numer mojej matce, ale moja prośba zostaje zignorowana.

    >> Moja prośba jest jasna -- chcę poznać numer telefonu
    >> na który wysłano kolejny SMS i czas wysłania SMSa.
    >> Informacja ta jest dla mnie potrzebna.

    >> Nju może odmówić, ale tego nie czyni, lecz automagicznie rzuca
    >> standardową (najwyraźniej standardową) odpowiedź, na dodatek
    >> raczej utrzymaną w tonie nieprzyjemnym.

    > No bo ilez razy mozna idiocie odpowiadac to samo :-)

    Nie wiem. :) Ale dlaczego nazywasz siebie idiotą?
    Wprawdzie wielokrotnie wyjaśniam, że były dwa
    SMSy, anie jeden, ale żeby od rozu wyzywać
    się od odiotów?... :)

    > Napisal bys wyraznie, ze nie chodzi ci o 19.12, tylko
    > o sms wyslane po 18.01. Ktorych zreszta moze wcale nie ma.

    Pytam o SMS z obecnego okresu, wcześniej wyjaśniając, że w kolejnym
    okresie jest kolejny SMS. Co więcej -- wskazana strona nie pokazuje
    stanu z poprzedniego okresu, ale stan obecny.


    Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    Kilka (trzy?) wskazań na SMS, o którym do tej pory
    nie rozmawiamy i zero wskazań na już omówiony SMS.

    Co więcej -- na początku korespondencji zauważam, że opłaty
    **są naliczane**, nie zaś, że opłata **została naliczona**.

    Choć nie wysyłam SMSów -- naliczają Państwo 9 groszy.

    Jest tu wskazanie na ciągłość naliczania.

    Język polski ma tylko jeden czas teraźniejszy.

    >>> Chyba zaczalem rozumiec.
    >> Nie jesteś pewien tego, czy już zacząłeś?

    > Wydaje mi sie ze zaczalem, ale skad mam wiedziec czy dobrze ?

    Piszesz, że chyba zacząłeś rozumieć, nie
    zaś, że chyba zacząłeś rozumieć dobrze.


    Nie ma czegoś takiego, jak złe rozumienie?
    Może i nie ma... ;)



    > Bo jak zle, to tylko wydaje :-)


    Mnie jest potrzebny numer telefonu, na który wysłano
    SMS w bieżącym okresie -- i czas wysłania tego SMSa.


    Co tu do ,,zaczynania rozumienia''?


    >>> Strona z paskami pokazuje Ci 1 sms wyslany, a
    >>> Ty jestes przekonany, ze zadnego nie wysylales.

    >> Nie o mnie chodzi, ale o matkę.

    > Szczegol nieistotny w sprawie.

    Istotny. Nie mam przy sobie telefonu matki.
    A że od paru dni trzepie mnie choroba -- mam daleko do tego telefonu.

    >> Nie znam jej przekonań.
    >> Wiem, że matka nie wysyła SMSów a jej telefon raczej
    >> nie jest zbytnio uzdolniony. Być może matka udostępnia
    >> komuś swój telefon? Jeśli udostępnia -- może warto matce
    >> powiedzieć zawczasu, że SMSy są płatne, czasami nawet
    >> opłaty są wysokie,...

    > Zawsze mozna spytac. Jeden SMS sie znalazl i jakos go nie
    > kwestionujesz (ten z 19.12).

    Co to znaczy -- kwestionuję SMS? Oba SMSy są dla mnie dziwne.
    Do tego zdziwienia dodaję fakt, iż pierwszy SMS wysłany jest
    niemal na samym początku okresu.

    >>> Zamiast sprawdzic polaczenia biezace,
    >> A co masz na swej myśli?
    >> Co to jest połączenie bieżące?

    > Moje konto/Lista polaczen,

    Nie mam dostępu do czegoś takiego.
    Być może miałbym, gdybym miał przy sobie telefon matki.

    >>> zamiast zglosic bledne dzialanie strony,
    >> Dlaczego mam zgłaszać, skoro wg mnie strona nie działa błędnie?
    >> Do głowy mi nie przyszło, że strona działa błędnie. I nawet nadal
    >> (pomimo twojej sugestii) uważam, że strona nie działa błędnie. Na
    >> jakiej podstawie twierdzisz,że być może strona działa błędnie?

    > Bo sie znam troche na informatyce :-P

    Trochę. :)


    Aby było jasne -- strona nadal pokazuje to samo.
    (jeden SMS)

    >>> to im zglaszasz nieprawidlowe naliczanie.
    >> Nie zgłaszam nieprawidłowego naliczania.

    > A co stoi w pierwszych slowach twojego listu ?


    ==========================

    Choć nie wysyłam SMSów -- naliczają Państwo 9 groszy.

    ==========================

    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471854972 z dnia wczorajszego.




    Nju> Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na
    kwotę 0,09 zł.

    Zestawienie> 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09





    Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    Imię Nazwisko

    Postscriptum: Dziękuję za szybką odpowiedź.


    ==========================

    Oba listy prezentuję niemal w całości.



    >> A teraz odpowiedz na moje pytania:
    >> na jaki numer i kiedy wysłano kolejny (czyli w bieżącym okresie) SMS

    > A skad ja mam wiedziec ?




    BINGO!!! POPRAWNA ODPOWIEDŹ!!!

    I takiej (IMO) mógł udzielić konsultant/doradca Nju. ;)




    >> Pojmuję, że wg Ciebie nie ma kolejnego SMSa, ale IMO to Ty błądzisz, nie strona.

    > Ja tylko dopuszczam taka mozliwosc.


    Podtrzymuję -- IMO Ty błądzisz, nie strona.


    >> Dlaczego strona miałaby wskazywać stan sprzed wystawienia
    >> faktury, skoro zwykle wskazuje aktualne dane?

    > Bo sie nie zaktualizowala na przyklad.

    Przez kilkanaście dni?

    >> Nawet jeśli strona pokazuje nieaktualne dane
    >> (w co wątpię) można chyba o tym napisać wprost.

    > BOK ma ci napisac ? Oni tez twierdza ze dziala swietnie.
    > A skad ma wiedziec ze dziala zle, skoro tego im nie napisales ?

    IMO strona pokazuje poprawnie.

    >> Opera ładuje się powoli, ssąc masę informacji do masy swych
    okienek/zakładek/stron...
    >> Tracę czas na to sprawdzanie, ale sprawdzę...
    >> RAMek mało -- WXP może zawalić się... Poza Operą są inne obciążniki RAMkowe...
    >> Ale sprawdzę -- specjalnie dla Ciebie. ;)

    > Opera powiadasz ... problem moze lezec nie
    > w serwerze strony, ale w przegladarce strony :-)

    Jaki problem? Dłuuuugie ładowanie?
    Gdy WXP nie jest aż tak mocno obciążony, strony ładują się szybciej. Znacznie
    szybciej.
    Na czas przesilenia ;) wywalam którąś z przeglądarek, albo i wywalam więcej niż tylko
    przeglądarkę...

    -=-

    Zreasumujmy. Ty już wiesz, o co pytam i udzieliłeś mi odpowiedzi.
    (twierdzisz, że nie znasz numeru i czasu -- a ja Ci wierzę)
    Teraz czas na Nju -- niech oni odpowiedzą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 18. Data: 2015-02-02 08:59:23
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/mame87$muo$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a):

    > Nie o mnie chodzi, ale o matkę. Nie znam jej przekonań.
    > Wiem, że matka nie wysyła SMSów a jej telefon raczej
    > nie jest zbytnio uzdolniony. Być może matka udostępnia
    > komuś swój telefon? Jeśli udostępnia -- może warto matce
    > powiedzieć zawczasu, że SMSy są płatne, czasami nawet
    > opłaty są wysokie,...

    Skoro matka SMS-ów nie wysyła, to skasuj jej w ustawieniach nr Centrum
    wiadomości (lub podmień na jakiś fake), sprawdź co się dzieje i wtedy
    wróć na grupę z informacją

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-


  • 19. Data: 2015-02-02 09:07:22
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 03:27:12 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1cw0dn4ta1tcy.u5gonxu14i94$....@4...net
    >> Napisal bys wyraznie, ze nie chodzi ci o 19.12, tylko
    >> o sms wyslane po 18.01. Ktorych zreszta moze wcale nie ma.
    >
    > Pytam o SMS z obecnego okresu, wcześniej wyjaśniając, że w kolejnym
    > okresie jest kolejny SMS. Co więcej -- wskazana strona nie pokazuje
    > stanu z poprzedniego okresu, ale stan obecny.

    To napisz jeszcze raz, ale tym razem wyraznie, piszac ze to o biezacy
    okres chodzi i podajac daty ...

    >>>> Chyba zaczalem rozumiec.
    >>> Nie jesteś pewien tego, czy już zacząłeś?
    >> Wydaje mi sie ze zaczalem, ale skad mam wiedziec czy dobrze ?
    >
    > Piszesz, że chyba zacząłeś rozumieć, nie
    > zaś, że chyba zacząłeś rozumieć dobrze.
    > Nie ma czegoś takiego, jak złe rozumienie?
    > Może i nie ma... ;)

    rozumienie niedobrze, to jest nierozumienie :-)

    >> Zawsze mozna spytac. Jeden SMS sie znalazl i jakos go nie
    >> kwestionujesz (ten z 19.12).
    >
    > Co to znaczy -- kwestionuję SMS? Oba SMSy są dla mnie dziwne.
    > Do tego zdziwienia dodaję fakt, iż pierwszy SMS wysłany jest
    > niemal na samym początku okresu.

    Ale znasz date, godzine i numer. Byl wyslany czy nie ?

    >>> Co to jest połączenie bieżące?
    >> Moje konto/Lista polaczen,
    > Nie mam dostępu do czegoś takiego.
    > Być może miałbym, gdybym miał przy sobie telefon matki.

    Pisz wyraznie: wymaga dostepu do telefonu aby wpisac haslo wyslane
    sms.

    >>> A teraz odpowiedz na moje pytania:
    >>> na jaki numer i kiedy wysłano kolejny (czyli w bieżącym okresie) SMS
    >
    >> A skad ja mam wiedziec ?
    >
    > BINGO!!! POPRAWNA ODPOWIEDŹ!!!
    > I takiej (IMO) mógł udzielić konsultant/doradca Nju. ;)

    No nie, on chyba moze sprawdzic, ja nie..

    >>> Nawet jeśli strona pokazuje nieaktualne dane
    >>> (w co wątpię) można chyba o tym napisać wprost.
    >> BOK ma ci napisac ? Oni tez twierdza ze dziala swietnie.
    >> A skad ma wiedziec ze dziala zle, skoro tego im nie napisales ?
    > IMO strona pokazuje poprawnie.

    No to trzeba jednak uzyskac dostep do listy polaczen z biezacego
    okresu.

    >>> Opera ładuje się powoli, ssąc masę informacji do masy swych
    okienek/zakładek/stron...
    >>> Tracę czas na to sprawdzanie, ale sprawdzę...
    >>> RAMek mało -- WXP może zawalić się... Poza Operą są inne obciążniki RAMkowe...
    >>> Ale sprawdzę -- specjalnie dla Ciebie. ;)
    >
    >> Opera powiadasz ... problem moze lezec nie
    >> w serwerze strony, ale w przegladarce strony :-)
    >
    > Jaki problem? Dłuuuugie ładowanie?

    cache np.

    > Zreasumujmy. Ty już wiesz, o co pytam i udzieliłeś mi odpowiedzi.
    > (twierdzisz, że nie znasz numeru i czasu -- a ja Ci wierzę)
    > Teraz czas na Nju -- niech oni odpowiedzą. :)

    No ale widzisz, potrzebowales paru postow i bardzo inteligentnego
    konsultanta :-) Wiec lepiej napisac jasno i wyraznie.

    A jeszcze lepiej odwiedzic staruszke, ucieszy sie na pewno, sprawdzic
    przy okazji telefon i billing :-)

    J.


  • 20. Data: 2015-02-02 09:31:20
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    >
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" mame87$muo$...@n...news.atman.pl
    >
    > Słowo ;) dopowiedzenia:
    >
    > https://www.njumobile.pl/mojekonto/faktury <-- tu są faktury
    > https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta <-- tu jest obecny stan konta
    >
    > Oczywiście te strony (z fakturami czy stanem
    > konta) pokażą się dopiero po zalogowaniu, ale
    > adresy tych stron są właśnie takie.

    to podaj jeszczze dane do logowania :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: