  • 1. Data: 2015-01-29 14:06:22
    Temat: Nokia 6280 - brak sygnału dzwiękowego nadejścia połączenia
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Mam poczciwą Nokię 6280.
    Jak dzwonię z telefonu wszystko jest ok.
    Problem jest wtedy gdy ktoś do mnie dzwoni.
    Nie słychać dzwonka. Widać tylko, że ktoś dzwoni.
    Jak wchodzę np. w ustawienia (aby zmienić rodzaj dzwonka) to także nie
    słyszę melodii.
    Gdy przestawię np. na wibrację - telefon drga.
    Czy da się to jakoś samemu naprawić czy dać do serwisu?

  • 2. Data: 2015-01-29 17:08:00
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 29.01.2015 o 14:06, Zebris pisze:
> [...]
    > słyszę melodii.
    > Gdy przestawię np. na wibrację - telefon drga.
    > Czy da się to jakoś samemu naprawić czy dać do serwisu?

    Przyczyn może być wiele.
    Mnie w podobnej sytuacji pomógł reset do ustawień fabrycznych

  • 3. Data: 2015-01-30 00:51:57
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    Zebris wrote:

    > Jak dzwonię z telefonu wszystko jest ok.
    > Problem jest wtedy gdy ktoś do mnie dzwoni.
    > Nie słychać dzwonka. Widać tylko, że ktoś dzwoni.

    w ustawieniach "podwiazac" *istniejacy* plik z dzwiekem

    --
    vixum http://tinyurl.com/qb26lua vixum

  • 4. Data: 2015-01-30 11:51:03
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    > Przyczyn może być wiele.
    > Mnie w podobnej sytuacji pomógł reset do ustawień fabrycznych

    Przy próbie przywrócenia ust. fabrycznych tel. pyta o kod zabezpieczający.
    Nie mam pojęcia jaki to kod. Telefon ma parę lat i nie mam do niego żadnych
    instrukcji czy dokumentów.

  • 5. Data: 2015-01-30 12:00:31
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    > w ustawieniach "podwiazac" *istniejacy* plik z dzwiekem

    to jest chyba jednak coś z głośnikiem.
    Jak chcę odsłuchać jakiegokolwiek dzwięku to ... nic nie słychać.

  • 6. Data: 2015-01-30 12:18:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-30 11:51, Zebris pisze:

    > Przy próbie przywrócenia ust. fabrycznych tel. pyta o kod zabezpieczający.
    > Nie mam pojęcia jaki to kod. Telefon ma parę lat i nie mam do niego żadnych
    > instrukcji czy dokumentów.

    Kod telefonu taki jaki sam sobie wymyślileś i wprowadziłeś.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-01-30 12:24:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    animka wrote:

    > Kod telefonu taki jaki sam sobie wymyślileś i wprowadziłeś.

    i tu się mylisz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-01-30 12:46:32
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 30.01.2015 o 11:51, Zebris pisze:

    > Przy próbie przywrócenia ust. fabrycznych tel. pyta o kod zabezpieczający.
    > Nie mam pojęcia jaki to kod. Telefon ma parę lat i nie mam do niego
    > żadnych instrukcji czy dokumentów.

    Faktycznie, mnie też pytał.Zgadłem go :-).

  • 9. Data: 2015-01-30 22:53:45
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    Zebris wrote:
    > to jest chyba jednak coś z głośnikiem.
    > Jak chcę odsłuchać jakiegokolwiek dzwięku to ... nic nie słychać.

    jak zachowuje sie glosnik gdy podczas rozmowy tel.
    przelaczysz z glosniczka sluchawkowego na glosnik?

    --
    kulisy hodowli usraelskich loch oraz knurow: https://tr.im/yVToK

    ------------
    Patriotische Europäier gegen die Amerikanisierung Europas
    http://tinyurl.com/obvvr9y http://tinyurl.com/nbnqn48
    !!! PRZYLACZ SIE DO WYZWOLENA SWEGO KONTYNENTU !!!

  • 10. Data: 2015-01-30 23:00:31
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    Zebris wrote:
    > Przy próbie przywrócenia ust. fabrycznych tel. pyta o kod zabezpieczający.
    > Nie mam pojęcia jaki to kod. Telefon ma parę lat i nie mam do niego żadnych
    > instrukcji czy dokumentów.

    hard.reset: * + 3 + call + power on

    sprawdz kod: 12345