eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon ulega modzieRe: Nikon ulega modzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon ulega modzie
    Date: Sat, 24 Sep 2011 12:17:15 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <j5kan9$ni8$1@news.onet.pl>
    References: <h...@l...institute.com> <j5ct1n$t44$2@inews.gazeta.pl>
    <4e7b1375$1@news.home.net.pl> <j5fbet$grm$1@usenet.news.interia.pl>
    <j5fslq$agn$1@news.onet.pl> <4e7d78a7$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline12607.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1316859433 24136 85.89.170.68 (24 Sep 2011 10:17:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Sep 2011 10:17:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    In-Reply-To: <4e7d78a7$1@news.home.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110923-1, 2011-09-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:883470
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-24 08:29, marcin.STIG.saldat pisze:

    >
    >> 100% zgody. Dodam jeszcze jeden argument - eliminacja mechaniki lustra
    >> powoduje spadek kosztów produkcji
    >
    > Wlasnie widzimy ten "spadek kosztow produkcji". Nawet biorac pod uwage
    > haracz za "nowosc", nie zmienia to faktu, ze nie powinny byc drozsze niz
    > lustrzanki entry-level.
    > Jesli w ogole bezlusterkowce sie przyjma, to przez dlugie lata wartosc
    > ujeta bedzie miala konkretne przelozenie na rachunku za te zabawki.
    >

    Utożsamianie spadku kosztów produkcji ze spadkiem ceny płaconej przez
    nabywcę detalicznego jest błędem. Na cenę detaliczną wpływają zarówno
    koszty (produkcji, transportu, utrzymania sieci dystrybucyjnej, kampanii
    reklamowych itp.) jak i podatki oraz zyski (producenta i wszystkich
    pośredników). Obniżka kosztów produkcji może np. zamiast obniżenia ceny
    detalicznej spowodować wzrost zysków producenta.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: