eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon się obudziłRe: Nikon się obudził
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon się obudził
    Date: Sun, 16 May 2010 00:20:30 +0200
    Organization: n/a
    Lines: 57
    Message-ID: <hsn6ns$dmc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4beb0701$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@c...fr.pl> <hsg7n4$kn9$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <hsj6o9$1it8$1@news2.ipartners.pl> <hsj93l$2skm$1@opal.icpnet.pl>
    <c...@d...googlegroups.com>
    <hskagp$ilp$1@news.onet.pl> <hsml3g$6o5$1@inews.gazeta.pl>
    <hsn3tq$hei$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 233.56.classcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273962044 14028 195.150.56.233 (15 May 2010 22:20:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 May 2010 22:20:44 +0000 (UTC)
    X-User: ninikowy2
    In-Reply-To: <hsn3tq$hei$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:855984
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-05-15 23:32, Zbynek Ltd. wrote:
    >>> Przypadek. Ewolucją rządzą przypadki. Większe prawdopodobieństwo
    >>> było, że wróci z nadal uszkodzoną migawką i, jako bonus, niesprawnym
    >>> zasilaniem.
    >> Głupoty wygadujesz.
    > Nie głupoty, tylko fabularyzowaną opowieść. Czytaj - opartą na
    > faktach. Zebranych z tej grupy i paru innych miejsc.

    Pokaż mi te miejsca, tak żeby były wpisy z tego konkretnie roku. Zauważ na
    jaką tezę odpowiadasz - na to że się polepszyło. Że kiedyś żytnia miała
    niezbyt dobre noty to wiemy doskonale. Ale właśnie myślę, że się poprawia
    ten stan rzeczy, również dzięki akcji polishnikonianservice.



    >> CSI ostatnio ma bardzo dobre opinie, czasem jakąś wpadkę zaliczą ale
    >> ogólnie mam wrażenie, że od jakiegoś roku ich jakość obsługi poprawiła się
    >> wiele lepiej.
    > Ale skoro twierdzisz, że od roku są OK, to może to i prawda, ale nie
    > ma na to bezstronnych dowodów.

    Tak jak Ty obserwuję opinie ludzi, ale też i sam korzystam. W tym miesiącu
    posłałem dwa aparaty i naprawy wykonywane są wzorowo. Dodatkowo mam
    wrażenie, że po tej akcji PNS starają się bardziej. Np canon S60 wrócił
    nie tylko z wymienioną matrycą ale i nowym obiektywem. Aparat upadł i miał
    bardzo widoczne ślady po tym - wymienili poza gwarancją, chociaż nie
    musieli tego robić.


    > Ja mogę tylko psy wieszać na tym serwisie. I to zbliżające się wręcz
    > do pomówienia :-) , jednakże nie przekraczające tej cienkiej
    > czerwonej linii. Faktem jest, że było to ponad rok temu.

    Też znam takie przypadki, również sam miałem dawno temu (3 lata temu) aż 4
    miesiące oczekiwania na naprawę (nie było części itd). Po forach też
    dopatruję się czasem złego komentarza, ale widzę też wiele bardzo dobrych.
    Po prostu uważam, że jest wiele lepiej.

    Fajną inicjatywą jest też to, że na forum sony są obecni pracownicy CSI i
    starają się pokazać z dobrej strony. To jakaś pewnie umowa sony-csi, ale
    to takie "wyjście do ludzi", może canon też o tym pomyśli? W każdym razie
    przypominam sobie może dwie sprawy ludzi, którzy mieli wielkie pretensje
    do serwisu, że coś. Za to wiele komentarzy, że wszystko poszło nad wyraz
    sprawnie :) Coś się chyba jednak zmienia.


    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564
    `--( : )--' http://www.dominik.net.pl
    ( : )
    ""`-...-'"" jgs





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: