  • Data: 2011-02-03 18:26:46
    Temat: Re: Nikon - kpl. do zdjęć krajobrazowych - zagadka
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:iibvud$4dn$1@inews.gazeta.pl...

    > Może tak jest przy kotleciarstwie (ale to też raczej dawanie dupy przez
    > fotografa), przy innych formach przebrzydłej komercji tak nie jest.

    Nie, wystarczy mało wprawiony klient.
    Kilka razy moje zdjęcia w liczbie kilkunastu utknęły u klienta, bo ten nie
    był w stanie podjąć decyzji.
    Nie było rady, jak obrobić wszystkie i zrobić prezent, sugerując wybór.
    Przy kotlecie nie ma problemu. Wybierasz, dajesz, klient się cieszy...

    > Wszystko się zgadza, ale nie zmienia to faktu, że trzeba najpierw
    > podźwigać, później pojeździć, pozałatwiać i poczekać. No chyba, że ktoś
    > jest takim zapaleńcem, że i wołarnie E6 (C41) i bęben ma u siebie w
    > pracowni.

    Nie ma, ale mam wszyędzie blisko :)

    > Na dpreview w reviusie TC-E24 masz bezpośrednie porównanie (choć przykład
    > wybrali słaby), na innych stronach również. Najbardziej to widać przy
    > bryłach przestrzennych, z rozbudowanym planem w osi Z (np. jakieś
    > kolumienki pilastry, gzymsiki) - przy szifcie w obiektywie kąty zachowują
    > się znacznie poprawniej niż przy chamskim rozciąganiu w Szopie, lepiej też
    > wychodzą proporcje w dalszych planach.

    Aż muszę sprawdzić...