  • Data: 2009-02-15 09:52:23
    Temat: Re: Nikon czy Canon - bardzo proszę o pomoc
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Jan., 20:52, i...@g...com wrote:

    > Czemu kijowy? Oglądałam zdjęcia w internecie i wyglądały całkiem
    > ładnie.

    > Niestety nie wiem który obiektyw wybrać.Nikona czy Canona?
    > Jak to jest z tą celnością systemu autofocus w Nikonie i Canonie?
    > Prawda? Mit?
    > Który celniejszy i bardziej niezawodny?
    > Szczerze mówiąc nie chcę Canona 400D czy 450D.
    > 40D ma wyświetlacz na górze, co mi się podoba, jak również wydaje się
    > solidniejszy.
    > Wiem, że jak kupię tanie body to nie będę w pełni zadowolona :)
> [...]

    nasz racje i nie daj sie nikomu namowic na zakup 450 d czy 400 d skoro
    stac cie na 40 d
    roznice sa spore pod kazdym wzgledem 40 d jest lepszym.
    nieprawdziwa jest rowniez w fotografii cyfrowej teza , ze mozna kupic
    tanie body i dobry obiektyw.
    o jakosci zdjecia decyduje para matryca - obiektyw. tak jak w
    fotrografii analogowej film - obiektyw.
    w analogu body mialo mniejsze znaczenie gdyz do najtanszego mozna bylo
    dobrac najlepszy film i uzyskac te sama jakosc jak z najdrozszym .
    obiektyw 17 - 85 is wykazuje w badaniach laboratoryjnych nie
    najwyzsze wartosci , gorsze niz oczekiwano , za to ma dosyc dobry
    zakres ogniskowach . w fotografii np urlopowej i wiekszosci przypadkow
    jakosc wystarcza.
    jesli mozesz to sugerowalbym zakup 24-105 is w aps - c wykazuje
    swietne pomiary , jest uniwersalny . szkoda ze nie szerszy , ale nie
    mozna miec wszystkiego na raz.

    n d 90 nie poslugiwalem sie ( poza zabawa w sklepie ) wiec sie nie
    wypowiadam.

    reasumujac zdecydowanie nie trzycyfrowe canony , jesli juz to
    dwucyfrowy np 40 d.