  • Data: 2009-02-17 08:56:27
    Temat: Re: Nikon czy Canon - bardzo proszę o pomoc
    Od: Howk <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na 50 d jakosc zdjec jest nieporownywalnie lepsza ( zdecydowanie
    > lepsza o 1000% to sie widzi natychmiast ) niz w 450d - nie ma
    > najmniejszego porownania - i to na tych samych obiektywach ( to nie
    > wyczytane , lecz sprawdzone roniez osobisci).

    :))))
    na optyczne są porównane te aparaty. Celność AF w otchyłce poniżej 5%
    (która wg mnie jest niezauważalna dla oka) wynosi:

    dla 40d = 75%
    dla 50d = 65%
    dla 450d = 80%

    Wg optyczne idealny AF trafia gdy odchyłka jest mniejsza od 20% i wg
    takiej klasyfikacji wszystkie trzy są idealne.

    Ale nie przejmuj się Twój ukochany 40d zajął honorowe 2 miejsce :))
    jeżeli chodzi o AF Canona

    > Roznica w pojemnsci  matryc nie jest wielka , natomiast zasadnicza

    a testy mówią co innego, więcej szczegółów i takie tam w 450d niż w
    40d

    > wspolprace matrycy z obiektywami. Do tego fatalny AF w 450 d , ktory
    > tylko wyjatkowo ostrzy.

    :))) wg Twoich testoów of course

    > Zobacz na optycznych - pieja nad obiektywami pomierzonymi z c 20 d
    > jesli ich rozdzielczosc osiaga lub przekracza 40 pl/mm .
    > Ja pomierzylem pare obiektywow z c50d  w tym wspomniany 50 /
    1,4..

    aaaaaaa i wszystko jasne to Twoje testy ;))))

    > i to sie widzi golym okiem.

    no jak gołym okiem mierzyłeś to musi być lepiej niż jakieś fajansowe
    oprogramowanie z optyczne.pl :))

    > ozacza to te inwestujac w obiektyw za kilkanascie tysiecy zl w c450 d
    > nigdy nie uzyskam tej jakosci jak w  c50d  z obiektywem znacznie
    > tanszym.
    > elemntem limitujacym w tanich dsl rach jest AF  i matryca.

    Tobie to się zapewne nie uda, chyba że na jakież szkolenie z obsługi
    aparatu się wybierzesz i będzie to zapewne sporo tańsze rozwiązanie
    niż kupowanie co tydzień nowej puszki ;)