  • Data: 2009-01-21 07:14:31
    Temat: Re: Nikon czy Canon - bardzo proszę o pomoc
    Od: Howk <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu kijowy? Oglądałam zdjęcia w internecie i wyglądały całkiem
    > ładnie.

    jak zdjęcia z tego objektywu Ci się podobały to lepiej to kup
    najtańszego olka albo lepszy kompakt bo to znaczy, że kiepskie mydlane
    foty są dla ciebie wystarczająco dobre i szkoda kasy ładować w sprzęt.
    No chyba że dla szpanu ;))

    > Niestety nie wiem który obiektyw wybrać.Nikona czy Canona?

    > Jak to jest z tą celnością systemu autofocus w Nikonie i Canonie?
    > Prawda? Mit?
    > Który celniejszy i bardziej niezawodny?
    > Szczerze mówiąc nie chcę Canona 400D czy 450D.
    > 40D ma wyświetlacz na górze, co mi się podoba, jak również wydaje się
    > solidniejszy.

    a do czego Ci ten wyświetlacz na górze?

    > Wiem, że jak kupię tanie body to nie będę w pełni zadowolona :)
    > Przede wszystkim chodzi mi o jakość zdjęć, bo lubię zdjęcia jakościowo
    > dobre, czyste, nie mydlane - jak to się mówi "żylety", z ładnymi
    > kolorami.
    > Który z tych aparatów daje ogólnie ładniejsze zdęcia jpg i raw?
    > I chciałabym też celny i w miarę niezawodny autofocus.

    450 po podłączeniu 17-55 daje więcej szczegółów na focie od 40d.
    Jakościowo nie rozpoznasz zdjęć na papierze między d90, 450d i 40d.
    ALe rozumiem, że aparat raczej do szpanu potrzebny, to ja bym wybrał
    d300.