  • 1. Data: 2010-05-05 07:28:15
    Temat: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

  • 2. Data: 2010-05-05 07:43:25
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 5, 9:28 am, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    Bylem przekonany ze w internecie nie ma zadnej cenzury (patrz
    pl.rec.kuchnia), tymczasym
    "silniejszym" przysluguje prawo cenzurowania mas.
    StaM

  • 3. Data: 2010-05-05 07:44:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    slawmir pisze:
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    Fajny list tylko kilka błędów znalazłem. Nie pisze się ''szanowni
    państwo'' tylko ''słuchajcie frajerzy''. Podobnie, zamiast ''z wyrazami
    szacunku,'' należy napisać ''całujcie nas w dupę''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-05-05 08:37:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    slawmir napisał(a):

    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    "Nikon" to znak towarowy, ma swojego wlaściciela. Dlaczego uważacie, że
    ten właściciel nie może dysponować swoją właśnością?

    Zrozumiałbym protesty np po tym jakby zarządał tantiem za każde zdjęcie
    wykonane aparatem z tym logo lub też pozywał o kary za zdrapanie lub
    zaklejenie znaczka ale w omawianych tu sytuacjach sprawa jest IMO jasna
    i klarowna.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-05-05 08:41:28
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-05 10:37:29 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > "Nikon" to znak towarowy, ma swojego wlaściciela. Dlaczego uważacie, że
    > ten właściciel nie może dysponować swoją właśnością?

    Znak towarowy to znak towarowy i nikt im tego prawa nie próbuje
    odebrać. Mogli zarządać usunięcia logotypu z nieoficjalnych stron i w
    tym przypadku też raczej nikt by złego słowa nie powiedział. Z nazwą
    jest już sprawa znacznie bardziej skomplikowana.

    > ale w omawianych tu sytuacjach sprawa jest IMO jasna
    > i klarowna.

    Co tu jest jasne i klarowne? Najlepiej podeprzyj to stosownymi paragrafami.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-05-05 08:42:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-05 09:28:15 +0200, "slawmir" <s...@w...pl> said:

    > http://fotopolis.pl/index.php?n=10813

    Takie tam piarowe popiardywanie. Najpierw bezmyślne działania, a
    później jąkanie pani od PR. Książkowy przykład jak nie prowadzić
    komunikacji z klientami.

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-05-05 09:03:26
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 5, 10:37 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > "Nikon" to znak towarowy, ma swojego wlaściciela. Dlaczego uważacie, że
    > ten właściciel nie może dysponować swoją właśnością?

    ...ale zoltyserwis foto nie ma w sobie samej nazwy Nikon.
    Forum np.Volkswagena garbusa, tez powinni w tym wypadku ujajic,
    ale maja madrzejszych zarzadcow.
    Nie lepiej stwarzac milosnikom prezentacje, plenery i spotkania?
    StaM

  • 8. Data: 2010-05-05 09:10:47
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 5, 11:03 am, "q...@g...com"
    <q...@g...com> wrote:

    > Nie lepiej stwarzac milosnikom prezentacje, plenery i spotkania?
    > StaM

    PS. ...i duze rabaty przy kupnie nowego sprzetu, obojetnie czy pro,
    czy amatorski.
    StaM

  • 9. Data: 2010-05-05 09:14:42
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    "Polityka firmy Nikon w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz znaku
    towarowego ma dać gwarancję rzetelności komunikatów sygnowanych marką
    Nikon."

    Czyli, pisz o nas dobrze albo spadaj na drzewo.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 10. Data: 2010-05-05 09:23:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > "Nikon" to znak towarowy, ma swojego wlaściciela. Dlaczego uważacie, że
    > ten właściciel nie może dysponować swoją właśnością?

    Nie uwazamy. Moze dysponowac w granicach prawa.
    Czyli np. nie moze zabronic Ci uzyc w zdaniu "serwis Nikona jest do dupy"
    marki "Nikon". Uzywasz jej wylacznie w celu identyfikacji produktu.