  • Data: 2010-05-08 21:26:49
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 May 2010, l...@l...localdomain wrote:

    > Akurat według prawa patentowego, zarówno lokalnego jak i w USA, nie można
    > opatentować czegoś czego nie da się zrealizować.

    Z tym można się zgodzić.

    > Na przykład jakiś czas temu
    > odrzucono patent na podróż z szybkością światła, bo patentujący nie był
    > w stanie pokazać prototypu.

    A z tym od słowa "bo" już nie.
    Objaśniam, że takoż byłem przekonany o takim postawieniu sprawy, ale
    odesłany do przepisów wziąłem, przeczytałem i zmieniłem zdanie :|
    Nie ma wymogu postawienia prototypu, a w szczególnści przez
    patentującego, idea zapisu (litery oczywiście nie pamiętam a szukać
    mi się nie chce) jest jakoś tak: "jeśli wypada uznać, że dysponujący
    środkami fachowiec będzie w stanie toto zaimplementować i otrzymany
    wynik powinien działać".

    pzdr, Gotfryd