  • Data: 2010-07-08 17:42:49
    Temat: Re: Nikon D90 czy Sony A500/550
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 19:26:14 +0200, Santana napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:sw716oo44fp.13h70kyudt8jh$.dlg@40tude.net...

    > Jaki dziwny? IMHO w tej klasie żeden inny system nie proponuje tak wygodnego
    > i funkcjonalnego gripa (mam na myśli oryginał, podróbek w ręce nie miałem
    > więc nie wiem)

    Co masz na myśli pisząc o podróbkach? Jak można podrobić uchwyt będący
    integralną częścią aparatu?

    > Mało tego. Pewne zacne firmy wogóle nie przewidują gripów do
    > niskich modeli :)

    No i wszystko jasne, bo ja nie pisałem o dołączamych akcesoriach, tylko o
    uchwycie będącym częścią aparatu :)

    > Mam A200 i łape jak bochenek chleba :) Po założeniu gripa aparat trzyma się
    > super wygodnie. A przy pionowym kadrowaniu jeszcze lepiej :)

    No ale jak pisałem, chodziło mi o ergonomię "gołego" sprzętu.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer