  • Data: 2010-07-08 20:23:28
    Temat: Re: Nikon D90 czy Sony A500/550
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-08 22:04, Andrzej Libiszewski wrote:
    > Wiem. Ale nie dotyczy to puszek z serii A3XX, które tej możliwości nie mają
    > wcale.

    No nie mają, ale wydaje mi się, że to budżetowa seria i po prostu tak
    sobie to założyli. A390 mógłby przecież mieć tę opcję.

    > Przyznasz chyba, że w porównaniu z realizacją LV u innych producentów ta u
    > Sony jest ułomna, bo każdy poza Sony potrafi ostrzyć z detekcją kontrastu
    > (powoli, ale jednak), a nie tylko ręcznie.

    To zależy od tego jak ktoś robi zdjęcia. Taki LV osobiście traktuję
    bardziej jak ciekawostkę i nigdy mi tego nie brakowało. Co więcej - mam
    ZigView, a tu to dopiero można zapomnieć o precyzji LV, jednak jako to do
    czego było zrobione: działa. Kupując nie liczyłem na to, że dołoży mi taki
    tryb w 1:1, ale chciałem fotografować w warunkach, gdzie nie mogę
    popatrzeć w wizjer. Wierz mi, że przy takich założeniach sprawdza się
    świetnie. Budżetowe alfy mają takie ZV wbudowane i wygodniejsze, jedynie
    bez opcji wzięcia ekranu na kabel. Poza tym niemal w każdym względzie to
    jest po prostu lepsze.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_