  • Data: 2010-07-08 17:26:14
    Temat: Re: Nikon D90 czy Sony A500/550
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:sw716oo44fp.13h70kyudt8jh$.dlg@40tude.net...

    > Mi się wydaje, że najtańsze modele Sony szykowane były do robienia zdjęć
    > głównie w trybie LV (tylko dlaczego modele z serii 2XX też taki grip
    > dziwny
    > mają...) i uchwyt jest przystosowany do trzymania "na zombie". Przy
    > korzystaniu z wizjera grip staje się koszmarnie niewygodny :)

    Jaki dziwny? IMHO w tej klasie żeden inny system nie proponuje tak wygodnego
    i funkcjonalnego gripa (mam na myśli oryginał, podróbek w ręce nie miałem
    więc nie wiem) Mało tego. Pewne zacne firmy wogóle nie przewidują gripów do
    niskich modeli :)
    Mam A200 i łape jak bochenek chleba :) Po założeniu gripa aparat trzyma się
    super wygodnie. A przy pionowym kadrowaniu jeszcze lepiej :)